kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 684 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än ett gäng av de som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Det var så nära att jag som vanligt bara läste halva frågan och svarade ”grövre snitt”.

En av bröderna Djup spelade väl på såg?
 
:pJag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 781 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 630 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 947 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 008 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fixade tio av tio
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 744 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Vad bra jag är !!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 085 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
T
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 808 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 090 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Wohoo, såg det aldrig komma!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.