AIS54
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 269 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Marike
Full pott i sågquiz, den såg jag inte komma, trodde jag skulle bli sågad. :rofl:
 
  • Haha
Violina och 1 till
  • Laddar…
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Vad kan du om sågar? [länk]

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 404 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 394 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Det gäller att läsa frågan ordentligt...
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 488 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 420 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Sandviken Stradivarius? Specialtillverkad för att spelas på? Överkurs, men borde förstås ha gått att gissa sig till.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 554 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Allt!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 554 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Allt!
 
Alti Alti skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 420 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Sandviken Stradivarius? Specialtillverkad för att spelas på? Överkurs, men borde förstås ha gått att gissa sig till.
Jag tyckte det lär för dumt för att vara sant :crysmile:
 
  • Gilla
Alti
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 641 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
T
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 690 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.