Tapeter, canvastavlor och posters.

Jag vill ha en öppen spis men sambon vill tapetsera. Lösningen - en fototapet med eld i, så får vi båda som vi vill!!
 
Svar: Tapeter, canvas och posters.

Det är dags för vår yngsta son att lämna vår sång och dela rum med sina två storasystrar. Deras rum är för litet för en till säng, så de får vårt master bedroom. Men befintlig fondtapet är inte alls lekfull och inspirerande för att barnrum så den behöver bytas. Vi vill ge dem en vägg som kan sätta igång deras fantasi och låta dem drömma sig bort till en spännande värld.
 
Fototapeter, canvas & posters

Vi har blivit med hus och flyttar in i december. Tyvärr tyckte ägarna innan att vävtapeter var fint i alla rum. Det tycker inte vi, och vill göra om!
Fototapeter vore underbart, barnen skulle älska att få välja motiv på sina väggar, likaså vi föräldrar .
 
Tapeter, Canvas och Posters

Ska flytta till hus snart och vår treåring hade blivit själaglad om vi hade tapetserat hennes rum i nåt kul hon gillar!
 
Svar: Fototapeter, canvastavlor och posters

Renoverar hela vårat nyköpta hus just nu då den är i behov av det. Alla väggar är snart renoverade med nytt gips och renoveringstapeter. Så nu återstår bara att välja färg/tapet till ett 130kvm hus vilket är sjukt svårt . En fototapet hade gjort susen för oss!
Tack...
 
Tapeter, canvastavlor & poster

Jag har köpt mig ett hus som överraska mig negativt med massa saker som inte hållit och varit fel men pengarna för att renovera fint här bara gått till att fixa elen, vattnet, trasigt tak osv... så skulle uppskatta väldigt mycket att kunna vinna en tapet som jag slipper betala för men får göra fint i ett rum.
 
Produkterna som erbjuds är tapeter, canvastavlor och posters.

Såklart man vill vara med om chansen att vinna en hel vägg!
Vi flyttade in i första egna huset för ett år sedan och alla roliga delar med det ( göra det till sitt eget inomhus, tänker jag mest då) har fått vänta eftersom vi fick börja med att laga ett läckande tak.... budgeten sprack rätt snabbt så att säga. Det har ju inte hindrat en från att spana på allt fint som finns och en fin vägg vore verkligen roligt att få till. Ett rum på tur är lilltjippens, och just där har jag fantasier om att få göra ngt med mer motiv är bara enfärgat. Produkterna som erbjuds skulle ju såklart vara perfekta och en vinst otroligt roligt!
 
Photowall.se erbjuder fototapeter, canvas tavlor och posters. Nu närvi ska flytta önskade fyraåringen ett rumstema på valar, hans favoritdjur. Hans önsketapet är "whale chart 1" som ska täcka ena sidan av rummet. Hoppas hoppas.
 
Svaret på frågan är tapeter, canvas och posters

Då jag skånsk stolt "lantis" i exil som för 20 år sen trodde mig möjligheternas stad var Stockholm har jag nu lika länge längtat "hem" till västkusten och havet. Men får stå tillbaka då sonen på 10 år är en minst lika stolt citykille och har sitt hem i denna härliga stad med puls och vägrar flytta. SÅ ge mig ett vildsint härligt hav att vakna upp till varje morgon så kanske mitt hjärta kan stilla sig något och sonen får ha sin stad i fred...
 
Svar: De säljer fototapeter, canvastavlor och posters.

Motivering: Jag har otroligt många finns bilder från mina resor till när och fjärran, och det skulle vara så härligt att få skapa min egen tapet. Ont om pengar har jag också
 
• Tapeter (Foto & Design)
• Posters
• Canvastavlor

Vi har lovat barnen att få byta rum och flytta ner en våning till bottenplan. Dom är ivriga och skissar för fullt för att få till varsitt drömrum. Jag tror inte dom har koll på att man kan välja bland så många fantastiska tapetmotiv. Kan gissa att det blir hästar, hockeyspelare eller kanske en världskarta. Ett enkelt och smidigt sätt att skapa ett häftigt barnrum! Hoppas få överraska dem.
 
Fototapeter, canvastavlor, tapeter och tavlor. Vill krydda väggen i köket med en personligare tapet...
 
Svar: Tapeter, Canvas och posters

Vårt vardagsrum är långt och smalt. En fototapet med ett fint motiv på väggen i änden av rummet skulle ge mera rymd åt rummet och ett lyft för hela nedre våningen.
 
Fototapet, canvastavlor och posters

Jag planerar renovera barnrummet.
 
Svar: Tapeter, canvastavlor och posters

Vi har precis återupptagit renoveringen av 2 sovrum som stoppades i våras när vi båda fick covid, och efter det har energin varit på 0, tills nyligen.
Att vinna det här hade verkligen satt en guldkant på vårat nya sovrum som vi längtar efter så mycket!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.