Tapeter, canvastavlor och posters.

Efter att ha sett ut en magisk tapet på photowall.se (garbo&friends - Fauna) till 2 åriga dotterns rum men varit för snål för att genomföra köpet pga annan renovering som kommer före så vore detta en ypperlig chans att äntligen kunna färdigställa hennes fina rum!
 
tapeter, canvas, posters!

mina barn har just fått egna rum och nu behövs nya tapeter! Detta skulle vara perfekt!!
 
svar: Tapeter, Canvastavlor, Posters.

Det skulle vara så fint att kunna sätta upp en ny rogivande fondtapet i vår lilla 90 åriga(14/11-21) mammas sovrum för att öka trivsel och ro för henne under den tid hon har kvar på jorden,hon vilar nu mer och mer i det hus som hon och vår pappa byggde 1960 och dom rätade ut spikar och tom grävde grunden för hand för att ha råd med bygget av huset där sen deras 4 barn fick lyckan att växa upp.
 
Fadai
Tapeter, canvastavlor och posters. Mitt lilla hus har exakt EN vägg som går att tapetsera. Den är i matsalen, och det skulle vara sjukt snyggt med en fondtapet just där.
 
Tapeter, tavlor i canvas och posters.
Vi är i slutet av renovering hemma, och har tänkt att den nybyggda entrén på 15 m2 ska bli som att komma in i en björkskog. Rakt fram, in mot själva huset finns en vägg som vi har tänkt sätta upp björkstammar mot, och på ena sidan hade vi tänkt en fototapet med björkskog. Golvet är grå klinker och det är snedtak, som högst 3 m i takhöjd.
 
Fototapeter, canvastavlor och posters.


Efter att ha stirrat på samma vägg i 30 år är det verkligen dags för något nytt!
 
Svaret är: Fototapeter, Canvastavlor och Posters.

Vi är avlastningshem åt en multihandikappad liten tjej som älskar att vara i skogen över allt annat. Nu är det inte så lätt alla gånger att få till det så att vi kan ta med henne på utflykter just dit. Det skulle vara så underbart att få överraska henne med hennes alldeles egna skog i form av en fototapet i hennes rum. Eftersom hon är så gott som totalförlamad så tillbringar vi den mesta tiden där inne när hon är hos oss. Det här är precis vad vi behöver för att få henne lite gladare.
 
  • Gilla
Emma96
  • Laddar…
Rätt svar är egentligen 4 produkter.
designtapeter, fototapeter, canvastavlor och posters.

detta skulle passa perfekt i 4månader gamla sonens rum i vårt nybyggda hus. Vi ska nu börja göra iordning hans rum så han kan flytta in där så småningom då kan det vara kul att ha något annat än de vita väggarna som finns där i dagsläget.
 
Svar: fototapeter, canvastavlor och posters.

Motivering: Vi är i färd med att totalrenovera vår villa. Just nu är sonens rum i fokus och vi har tänkt en fondvägg med något fint djurmotiv där. Har varit inne och kikat på photowall flera gånger under hela hösten och en vinst här skulle vara helt perfekt!
 
Väggdekor-produkter så som Poster, canvas och tapeter.

Vi har bott i 7 år nu utan att ta oss an projekt vardagsrum. Det är ett specifikt rum med en ekspalje och belysning över fönsterna och en en gammal strukturtapet övermålad med en kaffelatte-90 tals färg. Rummet är inte så jättestort och saknar belysning i taket. Vilket ger en rätt speciell känsla. Vi är inne på att måla rummet ljus och göra just en photowall för att sätta vår egen touch på rummet då det ändå har coola detaljer så de känns fel att ta bort. Kanske få in någon mer lampa som står på fot men kommer in i rummet. Skulle självklart passa bra med ett bidrag då jag är student och sambo vabbar mycket.
 
Svaret är: Tapeter, posters och canvas.

Sonen är totalt insnöad på dinosaurier och hade älskat at få sitt vita rum tapserat med en vägg av dinosaurier!!
 
Svar: Tapeter, Canvas och posters

Sonen har en solblekt tapet med motiv av WTC cirka 90-tal. Inte lämpligt när man har besök från USA, och något motiv med Pokémon, dinosaurer eller dylikt skulle vara väldigt uppskattat av honom.
 
Canvastavlor, posters och helt magiska fototapeter!

Jag satt häromdagen med min svägerska, jag var grön av avund för hon skulle få beställa tre fototapeter från photowall till huset dom snart flyttar till och behövde smakråd!
Jag visste att jag sen skulle åka hem till mitt rätt nyköpta 1700-tals hus med ett ruttet köksgolv som måste rivas upp och inga pengar till fototapet i det kala, kalla sovrummet. Jag såg så många som jag ville ha, men jag vågade inte titta närmare för det är verkligen inget vi kan prioritera, pengarna får gå till golv, värme och mat till oss och till katten. Men åh, vad vi skulle vilja ha något varmt och grönskande vid sänggaveln!!! ✨
 
Tapet, poster och canvas.
Min dotter har bestämt att hennes ena vägg ska ha en undervattenstapet i hennes nya rum. Bäst att göra henne till lags…
 
Svar: foto/design tapeter, posters och canvas.

Katterna har ingen känsla för retrostil och har helt fräckt klöst sönder den vackra lejongula ull-trådtapeten i vårt vardagsrum. Tänker att det vore rätt passande att nu ersätta den med en designtapet med stora kattdjur som kan ge småkatterna ett strängt ögonkast så de håller sig på mattan i fortsättningen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.