Tackar som frågar! Det har gått magiskt bra. De kom på dagen som lovat och allt har rullat på bra. Har blivit en del extraarbete pga att alla fönster ”satt fast hårdare” än normalt så alla foder fick ryka. Sen har vi lagt till lite specialbyggda fönsterbänkar och krönlister. Blir grymt fint dock! Nu är jag bara orolig över hur mycket dyrare det blir med diverse tillägg men det kommer förmodligen vara värt varenda krona.
 
  • Gilla
AAkermo
  • Laddar…
Krilleman
Väldigt kul att höra att hantverkarna gör det lilla extra hos dig också! Jag håller fast vid min första magkänsla på att detta är ett företag som gör sitt yttersta för att blidka kunderna i orderstocken.

Det är ju även lite roligt att du skriver att dom gör extraarbeten även på din anläggning, även fast dom bevisligen är sena och som dom antagligen gjorde hos föregående kund innan du stod på tur. Men det var nog lite mer omfattande än lite fönster. Extra trevligt är ju att du uttrycker din glädje i att det blir så bra!

Förstår du nu hur bra killar du har att göra med trots att dom var sena hos dig från ursprungligt schema sen bokningen i våras?

Eller hade du accepterat att dom avvecklade hos dig X-antal veckor för det tog längre tid än vad tanken var för att komma tillbaka och göra allt extraarbete i ett senare skede just pga att dom hade en bokning som låg för över ett halvår sedan?

Fortfarande kalasbra killar i min mening, håll hårt i detta företaget! (y) (y)(y):cool:
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.