Fairlane Fairlane skrev:
Hmm, jag får inte loss panelen och inte bälgen heller.
Jag har kollat lite på youtube för att se om jag hittar någon film som visar, men de filmer jag hittar stämmer inte riktigt.

Här sitter en plastflik som sticker in en bit under metallstången, vilket är ett hinder att lyfta kontrollpanelen rakt upp. Det känns som den sitter fast på fler ställen.[bild]
Hej jag tänkte höra med det är jag fått lite problem med Mile tvättmaskin vattensystem har du kunnat lösa det själv hälsning Daniel
 
Fairlane
Ja i mitt fall var det en bälg som var sprucken. Jag bytte den och sen har maskinen aldrig mer bråkat.
 
Tack för ditt svar
 
Fairlane Fairlane skrev:
Ja i mitt fall var det en bälg som var sprucken. Jag bytte den och sen har maskinen aldrig mer bråkat.
Har samma elände. Följde med intresse denna tråd.
Här går det nu bara nån dag så får jag dra fram och vicka omkull. Den där veckade slangen kanske är uttjänt även hos oss(y)
 
Vi har en ny maskin samma felmeddelande vi har fått den lagad 2 ggr, intressant att veta om det är fler som har samma problem.
 
Jodå
I vårt fall hade en sorts nål gjort hål i en tjock veckad slang som dränerar trumman. Kom alltså lite vatten ut varje tvätt och la sig på bottenplåten där det finns en varnare.
Bytte den själv.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Tack för den här FANTASTISKA tråden med bilder och allt. Vi har precis lyckats montera av alla delar och rengjort dem efter vårt vattenlarm utlösts och tvättmaskinsbotten blev fylld av vatten på vår Miele w 3375 🥹 Nu är larm och felkod borta 👍🏼
 
A
E emeso skrev:
Tack för den här FANTASTISKA tråden med bilder och allt. Vi har precis lyckats montera av alla delar och rengjort dem efter vårt vattenlarm utlösts och tvättmaskinsbotten blev fylld av vatten på vår Miele w 3375 🥹 Nu är larm och felkod borta 👍🏼
hur länge?
 
Fairlane
electroluxaren skrev:
hur länge?
I mitt fall hjälpte du mig så jag fick ordning på det i april 2019. Maskinen tuffar på ut.ärkt fortfarande. 😀
 
  • Gilla
emeso
  • Laddar…
A
Fairlane Fairlane skrev:
I mitt fall hjälpte du mig så jag fick ordning på det i april 2019. Maskinen tuffar på ut.ärkt fortfarande. 😀
jo men du hittade ju felet och åtgärdade det
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Vi hade svårt att se var den läckte så körde ett kort program idag och kunde hitta att det var en pyspunka på bottenslangen som vi nu har beställt som reservdel. Kul att läsa att maskinen som lagades 2019 fortfarande tuffar på, då finns det hopp även för vår!
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.