Svar: FC Bayern München

Tro det eller ej, men sambon (man) anser att kvinnor inte har i uthus med verkstäder av olika slag att göra. Jag vill dock gärna vara där. Jag har en 4-5 kvm (mot hans 2 stora lador) att vara på, men jag saknar också verktyg, förstås. Ge mig chansen att komma igång! (Jo, det finns neanderthalare...)
 
K
FC Bayern München.
vore otroligt bra och smidigt med mer batteridrivna verktyg då jag ofta åker iväg och hjälper till här och där med diverse projekt/fix. Att kunna lägga med dessa i bilen enkelt vore kanon
 
Svar: FC Bayern München

Jag hoppas inte att jag vinner - isåfall kan jag inte längre skylla mitt dåliga hantverk på usla verktyg! :)
 
FC Bayern München är Guld...
Jag som ensamstående mamma till två pojkar försöker lära ut mina kunskaper om att snickra som jag lärt mig av min pappa. Men jag behöver verkligen då dessa verktyg! Att få dela min snickarglädje, olika lösningar m.m skulle vara guld för mig! Så nu håller jag alla tummar och tår för att jag ska få detta!
 
Svar: FC Bayern München.
Motivering: Eftersom vi har köpt vårt första hus som är ett dödsbo så hade det varit perfekt med nya verktyg för att underlätta renoveringen
 
FC Bayern München
Motivering: Då jag och sambon precis skaffat hus och flyttar från en hyresrätt är vår nuvarande verktygsarsenal minst sagt rätt smal (nån skruvmejsel och en hammare). Därav hade detta paketet varit en perfekt start på en Einhell-uppsättning för framtida renoveringar!
 
Vilken kul tävling!!
Einhell sponsrar FC Bayern München.
Vi är mitt i husrenovering och verktygen börjar bli slitna så detta vore fantastiskt bra att vinna vilket gör att främst säkerheten men även motivationen ökar :).
 
FC Bayern München
Jag har planerad att bygga ett lusthus under vintern.
 
Svar på fråga: FC Bayern München

Motivering: Med nyköpt hus och vårt allra första egna huset för mig och min sambo saknas det mycket av de mest nödvändiga verktygen, tur att man har snälla vänner och bekanta som lånar ut sina verktyg till oss.
Nu känner jag dock att jag vill stå på egna ben och påbörja min egna samling av verktyg.
Detta paketet är perfekt och hade varit en bra start!
Inte heller hade det kommit lägligare då vi påbörjat renovering av vardagsrum, matrum och sovrum. Våra vänners verktyg lär gå varma om vi inte vinner detta paket :)
 
Bayern Munchen FC.
Mina batteridrivna maskiner sjunger helt enkelt på sista versen.

Conny Strandberg
 
Redigerat av moderator:
Svar: FC Bayern München.

Detta verktygsset skulle verkligen underlätta att tillsammans med barnen avsluta bygget på deras underbara koja i skogen.
 
Hej.
FC Bayern München.
Jag har god erfarenhet av Einhell, bra och prisvärda. Jag har en villa att underhålla, dessa verktyg hade varit till god hjälp.
 
lerpoel
FC Bayern München! Ett sett med verktyg kommer väl till pass för att bygga nytt staket och renovera barnrummet.
 
Fc Bayern är Einhells gold partner.

Nu när man köpt hus så kommer det behövas byggas/fixas mycket och så är ett sådant här kit ett välkommet tillskott i verktygsflottan som kommer användas flitigt.
 
FC Bayern Jag vill vinna för att jag precis köpt hus med min sambo och inser att jag behöver en del verktyg inför kommande renovering
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.