FC Bayern Munchen. För att jag skulle behöva nya och sladdlösa verktyg på gården.
 
Svar: FC Bayern München

För att jag har absolut inget intresse av fotboll på någon annan nivå än att sparka boll med grabben på gården. Så det vore grymt härligt att få lite nytta av att andra gillar det. Man får ju trots allt lov att läsa/se en del om det.
 
FC Bayern München

Källaren ska renoveras och då behövs ordentliga verktyg.
 
FC Bayern München är laget.

Jag har äntligen lyckats finansiera material till innerdelen av en utbyggnad som stått ofärdig i snart två år pga personliga ekonomiska förluster i samband med coronautbrottet.

Det skulle vara som manna från himlen att sätta igång det projektet med egna, fina verktyg och slippa vara beroende av vänner och bekanta för att kunna bygga.
 
FC Bayern München

Vi har precis köpt hus som är i stort behov av renovering och saknar maskinpark för detta. Ett set sladdlösa verktyg skulle verkligen underlätta vårt arbete!
 
FC Bayern München

Om jag vinner så blir det födelsedagspresent och julklapp till min fru :crysmile:
 
FC Bayern München.

Med en nyköpt gård vars boningshus har 150 år på nacken hade ett set sladdlösa verktyg verkligen inte suttit fel!
 
FC Bayern München
Ett komplett verktygsset är guld värt för oss som renoverar sommarstugan.
En snygg röd färg gör verktygen lätta att se bland allt bråte som ligger.
 
FC Bayern München!
Är alltid bra att ha verktyg, särskilt när man som jag är påväg att flytta och kommer behöva renovera lite =)
 
Svar: Bayern München. Önskar få verktygen då det skulle underlätta mitt fortsatta bygge av en 21 m2 byggnad. Bygget står stilla då jag under våren drabbades av cancer och ekonomin blev ansträngd. Nu börjar jag få ork igen så skulle vara ett sätt att rehabilitera mig!
 
FC Bayern München
Jag skulle vara en mycket bra vinnare! Min gamle far har flyttat hem till oss och jag måste ju hålla honom sysselsatt. Vad är bättre än att använda kvalitetsverktyg när han bygger en verkstad?
 
FC Bayern München

Vi har precis köpt vårt första hus som vi kommer flytta in i första februari.
Ett verktygsset hade underlättat allt som ett husägande nu för med sig
 
FC Bayern München
Tanten (jag) skulle tycka att det vore underbart med sladdlöst så jag sparar lårbenshalsen. Sladdlöst snubbelfritt
 
Precis som Josef Thannhuber tog över efter sin farbror Hans Einhells, hoppas jag att en dag ta över min farbrors verksamhet. Han är snickare och jag är ingenjör som helst arbetar med händerna. Drömmen är att bli hantverkare på heltid, framförallt att arbeta med olika träslag och tekniker. Dessutom skulle dessa verktyg underlätta de pågående renoveringarna i vårat nya hus. Som nybliven husägare inser man hur mycket verktyg det går åt för att ta hand om hus och gård. Det är både tid och pengar som går åt snabbt!
Svaret på frågan är FC Bayern.
 
FC Bayern München

Jag är på väg att köpa mitt första egna hus och har inga verktyg, att vinna detta fina set skulle vara toppen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.