Svar: FC Bayern München.

Det hade varit fantastiskt att börja nya villa livet med det fina verktygssetet. Speciellt då villan behöver lite renovering också. Och kan behöva lite mer än bara hammaren och mejslarna man äger
 
Svar: FC Bayern München.
Jag har har en gammal skruvdragare från einhell som jag gillade mycket dessa maskiner kommer att underlätta jobbet för framtida renoveringar och jag slipper låna från grannen börjar känna mig som Ove från solsidan.
 
FC Bayern München.
Varför jag skall vinna? Jo därför att jag verkligen behöver ett sådant här proffsigt set av batteridrivna verktyg då jag renoverar i stugan och jag har, tyvärr inte, råd att köpa dessa.
 
FC Bayern München

Jag sågar mest för hand idag så såg på batteri skulle helt klart vara ett steg i rätt riktning.
 
Bayern München!!!
Då stugan inte har befintlig el så är det batteri som gäller och där finns varken sticksåg eller tigersåg.
-Befintlig skruvdragare är dessutom en klen historia.
Ett sånt här kit kommer att lösa smärre sågbehov där annars elverk alt morotsåg är det icke-miljövänliga alternativet.
(Motorsåg heter det, men felskrivningen lät mycket roligare)
 
FC Bayern München

Hade varit praktiskt så hade jag sluppigt att såga av sladden vid renovering. (Har hänt förrut).

Tigersågen behöver jag till att riva en gammal platsbyggd garderob.
 
FC Bayern!
Då kan ja äntligen lämna tillbaka maskiner till min far och min bror och kasta min skruvdragare som har börjat ryka ifrån vid högre belastning och klara mig själv till bastu bygga som snart skall börja och alla andra 100 projekt som snurrar i skallen som borde göras i huset
 
Svaret är FC Bayern München.

Jag anser att jag bör vinna för att jag har just köpt ett hus från 1974 som behöver fixas till. Bland annat skall direktverkande el bytas mot ett vattenburet system vilket kommer skapa massor med jobb för mig. Sedan är alla snickerier och kök original 1974 så det kommer att bli mycket snickeriarbete.
 
Fc Bayern.
Jag är helt utan verktyg nu när mitt gamla kitt inte längre tillverkar nya batterier. Så mina verktyg är värdelösa då det inte går att få tag I batterier mer. Å de är bara några år gamla. Så jag tar tacksamt emot Einhell produkterna. Mvh Helene Jarno
 
Roligt med tävling! :)

Einhell är Guldpartner till FC Bayern München.

Motivering:
Just idag var vi på second hand butik och barnen hittade en lådbil. De ville absolut köpa, frugan var tveksam men jag kläckte ur mig att vi kan väl bygga en tillsammans? Barnens jubel var högt i lilla butiken. Men den här pappan äger inga verktyg utan får försöka låna... skulle vi däremot vinna dessa verktyg från Einhell via Millarco blir det en häftig känsla att dels bygga lådbilen men sedan fortsätta bygga kojor mm. Barnen får lära sig i tidig ålder vilket märke de ska föredra framgent i livet ;)
Med hopp om vinst!
Vänligen
Lynnigeamatören
 
FC Bayern München

När maken dog fick jag börja fixa och reparera, renovera själv i mitt hus. Men verktygen har alla "svans", och nya, sladdlösa skulle hjälpa mig oerhört, då jag inte är lika händig som min man var. En del av ge gamla verktygen har dessutom antikvärde, slöa och slitna och svårjobbade. Både jag och huset är gamla och behöver ständigt underhåll, så nya fräscha maskiner skulle vara underbart att vinna till en lagom händig kvinna.
 
Hej
Svar :bayern
Har ett gammalt hus där det går att nyttja alla verktyg för olika reparationer.
mvh
stig
sjak@bredband-net
 
FC Bayern München är fotbollslaget som Einhell är huvudsponsor till.

Detta set skulle vara helt förträffligt för min nybyggnation av vårt nya hus som sätter igång till våren. Först garage i vinter och sedan huset. Skulle vara perfekt att ha detta set snyggt organiserat i garaget.
Håller tummarna
 
Svaret är FC Bayern München
Det skulle vara bra med en egen uppsättning verktyg så maken fick ha sina ifred.
 
FC Bayern München
Vi ska byta ut alla våra skruvar på vår altan samt förlänga den. Dessa fina verkyg från Einhell skulle verkligen komma oss väl tillhands. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.