Svar FC Bayern München

Då jag snart med villa ska bli,
Stort garage med mycket utrymmen i,
Detta set skulle passa perfekt,
Då vissa saker behöver fixas direkt,
Detta ska bli otroligt kul, därför hoppas jag på tur!
 
FC Bayern München

Från att knappt ha velat spika en spik har jag börjar driva någon form av totalentreprenad i min egen lägenhet. Och jag har upptäckt att det är så KUL. Jag har bytt ut allt från eluttag och lister som jag målat in, byggt förvaring i hall och sovrum. Snart är det dags för köket. Just nu hur jag allt jag behöver men med ett eget verktygsset skulle jag kunna ta detta till nästa nivå.
 
De sponsrar FC Bayern!
Efter ett antal år av hemmapul,
vore nya och proffsiga verktyg från Einhell och Milarco kul!
Altanen ska renoveras och köket likaså,
trevligt om verktygen var nya och funktionella då!
 
Svar: FC Bayern München

Motivering: Jag har påbörjat övergången till batteridrivna med mina trädgårdsmaskiner och det är så smidigt att slippa dra fram kabeln varje gång.
Hade gärna fortsatt övergången med de här hantverksmaskinerna också.
 
FC Bayern München är laget, jag vill vinna för jag har inte el "draget". Att snickra med dessa maskiner på min lilla stuga, det vore en hjälp som heter duga.
 
FC Bayer Münich
Det är viktigt att lära sonen arbeta med rätt och bekväm verktyg
 
Tobbe.A
Svar: FC Bayern München

Motivering: Min skruvdragare ger snart upp helt, plötsligt händer det ibland att motorn inte ens orkar dra i en skruv eller att reglagen fastnar, detta är väldigt störande. Sticksågen jag använder är min farsas gamla, den modellen slutade tillverkas -96. En tigersåg har jag inte.
 
Svar: FC Bayern

Då vi alltid har nya projekt hemma och nu när barnen har egna boenden även hos dem, så är vikten av bra verktyg stort. Så för att kunna hjälpa oss själva samt barnen så hoppas jag verkligen att jag vinner.
 
Svar: FC Bayern München
Motivering: Håller på och vinterföreder en gammal vind och sladdlösa verktyg med samma typ av batteri skulle verkligen underlätta arbetet en hel del
 
Fc Bayern

Är husägare sedan knappt ett år tillbaka och har nu börjat inse att det finns massor att göra och ta hand om. Som nybörjare inom renovering och underhåll skulle det kännas både lättare och roligare att ta tag i alla projekt med riktigt bra utrustning i verktygslådan.
 
F.C Bayern München.

Projekten här hemma står i kö och maskinerna jag har är gamla och slöa samtidigt som familjen stampar och tjatar på mig om att det ska bli klart någon gång. Hade gått betydligt snabbare med nya och fräscha maskiner från einhell:cool:
 
FC Bayern München

Får utökning i maj :surprised:
Massor kvar att renovera i huset, hade underlättat med lite fina verktyg.
 
Svar: F.C. Bayern München
Blir det vinst så blir det helrenovering hemma. Nya golv, nya dörrar med riktiga dörrfoder i stället för de av plast som finns här nu, ljuddämpning i toaväggen så de som sover slipper vakna när någon går på toa.
Annars får mycket vänta då verktygen kostar för mycket. Hemmasnickrar hellre än anlitar folk, både av ekonomiska skäl och för kvalitén på resultatet.
 
Dannnnnnne
Svar: FC Bayern München.

Min 3 åriga son tycker det är väldigt kul att skruva och såga, det vore jättekul att få lära honom görs det med batteridrivna verktyg istället för fogsvans och mejsel!
 
FC Bayern är mitt svar. Jag har inte råd att köpa någon av dessa olika typer av verktyg. Kör den gamla stilen. Mitt liv skulle verkligen uppgraderas om jag skulle vinna dessa. Hoppas på tur. Tack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.