Människor använder batteridrivna verktyg och Einhell logo, samt visning av verktygsset och batteri.

Den här veckan tävlar vi ut ett helt set med praktiska batteridrivna verktyg alla behöver i sin verktygslåda. Det består av Einhell TE/CD 18/40 skruvdragare, TE/AP 18 tigersåg och TE/JS 18 sticksåg, samt Power X-Change startkit 18V 4,0 Ah med laddare och batteri som passar till alla Einhells produkter. Det ger dig större frihet och flexibilitet i dina hemmaprojekt, vare sig det är inomhus eller utomhus.

Värde: ca 3 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna ett verktygsset från Einhell, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Einhell är Guldpartner med ett populärt fotbollslag, vilket?
Svaret hittar du här: Einhell.se

Vinnaren utses fredagen den 29 oktober.
OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Einhell produkter säljs och marknadsförs i hela Norden av Millarco Sverige. Vi tackar Millarco och Einhell för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
  • Älska
Brasse22 och 13 till
  • Laddar…
FC Bayern München
För att jag helt enkelt saknar sladdlös utrustning i dagsläget och är Bayern München nöjda kommer jag att bli supernöjd
 
Fadai
F C Bayern. Jag behöver verkligen en tigersåg, och både skruvdragare o sticksåg är snudd på antika. Om jag vinner ska jag donera mina gamla till ngt teknikmuseum. ;)
 
FC Bayern München

Jag behöver massor med verktyg för jag ska bygga mitt eget hus. Det skulle vara kul att få använda riktigt fina verktyg istället för att köpa det billigaste.
 
Logotyp för FC Bayern München med röda och blå ränder.


Det hade varit bra att ersätta min lilla samling från Lidl nu när det är dags att växla upp renoveringarna hemma till en ny nivå (förhoppningsvis med högre standard som blir enklare med proffsgrejjer)
 
Svaret är FC Bayern München.

Vore fantastiskt att börja nya villa livet med det fina verktygssetet. Speciellt då villan behöver lite renovering också och kan behöva lite mer än bara hammaren och mejslarna man äger ;)
 
Svar: FC Bayern München.
Motivering: Med ett trådlöst set från Einhell,
kan jag göra nästan allting själv:
snickra, fixa, laga och greja.
Det blir bra ska jag säga
och jag blir både stolt och snäll.
 
Svar: FC Bayern.
Förlängningssladdarna räcker inte till alla utspridda projekt.
Sladdlösa verktyg från Einhell vore perfekt!
 
F C Bayern. Vi ska bygga nytt kök och detta skulle verkligen underlätta arbetet!
 
Svar: FC Bayern München.

Dags att börja planera för rivning & bastubygge. Behovet av verktyg bara växer..
 
FC Bayern München.
Mina verktyg blev stulna för ett litet tag sedan.
 
Fc Bayern.
Tog över svärfars gård för ett år sedan. Hela gården är ett enda stort renoveringsobjekt och man står och svär över vilka usla verktyg han hade. Det hade passat perfekt att få minska sin frustration och kunna utföra jobben med ett leende.
 
  • Gilla
Monica Brode
  • Laddar…
FC Bayern Munich.
Jag och min man har under hösten flyttat in i vårt första hus. Då vi fick tre hönor i inflyttningspresent är vi mitt uppe i planeringen av ett nytt hönshus. Dessa verktyg hade varit perfekta för det!
 
Svar: FC Bayern München

Finns alltid behov av fler verktyg då släkten hjälper till med huset.
 
Fc Bayern München
Mina gamla sladdlösa håller på att ta slut.
Ett nytt sett ifrån Einhell skulle verkligen behövas
Har bara hört bra saker om Einhell och dom vinner en massa tester på GDS.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.