Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA.
Jag skall renovera en toalett nu i dagarna så det vore ju himla bra med riktiga hantverkarbrallor
istället för mina gympabrallor.
 
CORDURA®-stretch heter tyget.

Jag har just gått från bekväm hyresgäst till förstagångshusägare av ett totalt renoveringsobjekt. Med liten budget blir det att kavla upp nu! Jag äger hammare och spik, det gör jag, men det mesta fattas. Ett par riktigt bra jobba-byxor vore ändå en bra start på denna resa! // Ellen
 
Cordura strech

nu när jag fär ett nytt förråd att sätta upp så skulle jag verkligen behöva
en riktig hantverkarbyxa av kvalite att arbeta i
 
T Tayson skrev:
Cordura strech

nu när jag fär ett nytt förråd att sätta upp så skulle jag verkligen behöva
en riktig hantverkarbyxa av kvalite att arbeta i
Kvällsbelysning på en uteplats med en del av ett hus med stora fönster och öppen dörr, sittgrupp och grönska.
 
Svar: Det heter CORDURA®-stretch!

Motivering, efter att senaste 2 st par jeans spruckit i skrevet och man är helt utan arbetsbyxor förutom 1 par shorts, hade dessa passat perfekt för alla kommande projekt som ska tas tag i!
 
CORDURA®-stretch utvändigt och stretch invändigt för ökad rörlighet.

Jag är trött på de arbetsbyxor jag har idag. Varje gång jag ska gå ner på knä måste jag dra upp byxbenet för att knäskyddet ska komma på plats under knät.
Äntligen att par riktiga arbetsbyxor
 
CORDURA®-stretch heter materialet

Som nybliven husägare har jag insett at jag behöver praktiska byxor med rejäla fickor. Jag är dessutom föräldraledig så byxor med rejäl knäförstärkning passar nog bra även till lekstunden med barnen!
 
Maria T
Svaret är: CORDURA®-stretch

Ja, alltså, vi har byggt en massa små murar i trädgården, som omgärdar rabatter och det är fa*n bara jag som rensar dessa från ogräs och jag har redan fula knän så skulle uppskatta något som skyddade mig från fler skador.
 
Svar:CORDURA®-stretch
Jag ska renovera 100kvm altan till våren och har inga byxor :)
Hälsningar,
Tompa
 
Svar; Materialet är CORDURA-stretch
Motivering; Är mitt uppe i renovering och köket är äntligen på plats, återstår nu att lägga 84 kvm fiskbensparkett så vad passar bättre än ett par fina funktionsbyxor från Workerwear, det blir en del timmar på knä kommande månad :)

Hdsl
Olof
 
CORDURA®-stretch

Jag står i startgroparna för att bygga om sonens bostadsrätt... Det ska byggas
sovalkov och en smart köksö efter hans egen design. Innan det har jag totalrenoverat mitt
eget hus med gott resultat. Arbetsbyxor är halva grejen... mina gamla är utslitna så det ramlar
spik ur fickorna och jag har hål på knäna. Slitstarka byxor vore höstens bästa present till mig som
älskar att fixa och greja! Dom gamla byxorna klipper jag av och använder som målarbyxor i sommarstugan!
 
Tack alla tävlande för era svar och motiveringar! Ni sliter duktigt på era arbetskläder, det är tydligt. Vinnare den här veckan blir @jesper_t som trots att han ber på sina (bara) knän inte får bygga ett orangeri med mindre än att han först renoverar badrummet. Grattis till byxorna, hoppas knäna håller!
 
  • Gilla
Teramakasi04 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.