Materialet heter "Cordura"

Motivering:
När vanliga arbetsdagen lider mot sitt slut, där börjar det riktiga jobbet..
Med allt vad de innebär. Allt från renovering av huset (som inte varit gjort sen 60 talet) till hönshusbygget inför vintern..
Så jag är i behov av ett riktigt slitstarkt par byxor helt enkelt..
 
Cordura stretch 100.

Jag önskar av hela mitt hjärta att få ett par riktiga arbetsbyxor
 
Cordura stretch 1000.

Detta vore prio 1 för i år

Hälsningar från Henry Svenson
Oskarshamnsv.21
57273 Kristdala 0705705586
 
Svar: materialet heter CORDURA®-stretch

Efter att ha renoverat huset i mjukisbyxor under de senaste fem åren kanske det är dags att testa på en riktig arbetsbyxa nu när det är dags att ta sig an källaren!

Motivationen tryter verkligen just nu, så detta kanske är precis den sporten som behövs för att orka ta tag i det som är kvar att göra!
 
Hej! De förstärks med cordura stretch.

Det skulle vara guld att få ett par nya arbetsbyxor. Precis börjat utbildning mot att bli finsnickare så budgeten är tight, hålen i mina gamla snickarbyxor växer både bokstavligt och metaforiskt. (Dessutom fanns det bara herrmodell när jag köpte mina, att få ett par i dammodell vore ju väldigt härligt!)
 
Knäskyddsfickan är förstärkt med CORDURA®

Skulle sitta fint så att man kan jobba som ett proffs och inte i gamla jeans!
 
Knäskyddsfickorna är förstärkta med med CORDURA®-stretch.
Gylfen gick sönder i mina gamla arbetsbyxor - så det är lite dragit.
 
Hej
Materialet heter Cordura®1000.

motivering: Mina kläder börjar gå sönder när jag arbetar nere i källaren. Behöver nya helt enkelt :D
 
Det som förstärker fickorna är CORDURA®-stretch.

Med ett par nya fina hantverksbyxor från workerwear,
skulle livet bli enklare, både borta och hemma här.
Riktiga, rejäla arbetsbyxor från Blåkläder, passar att jobba i, oavsett väder.
 
Svar: CORDURA®-stretch.
Den praktiska hanverksbyxan skulle jag gärna vilja ha på mig till mitt projekt bygga nytt fritidshus.
 
Cordura heter det genialiska tyget som är både skönt och slitstarkt.

Mina arbetsbyxor fick efter ett hårt liv bli till snickarshorts istället. Tyvärr är de utslitna nu med, så just nu har jag inget alls till nästa projekt.
 
Knäskyddsfickorna är förstärkta med CORDURA®

Motivering: från att jag knappt ha hållit i en skruvdragare har jag och min sambo köpt oss ett helt hus att renovera. Jag brukar använda gamla träningsbyxor när jag hjälper till i bygget, men har nu börjat använda hans arbetsbyxor. Vilken skillnad! Men de är för stora för mig egentligen. Tänk vad härligt det vore för mig med ett par egna arbetsbyxor
 
Hej,
Hilde heter jag, svaret är CORDURA®-stretch. Vi ska bygga hus och börjar den här veckan så en 1998 skulla passa mycket bra nu!!
 
  • Orange grävmaskin i arbete vid förberedelse av tomt i skogsmiljö för husbygge.
Svaret är cordura stretch.

Nuvarande arbetsbyxor är sönder vid knäet, så vinst hade passat som handen i handsken.
 
Räcker inte med att gå ner på knä, som är helt utnötta. Frugan säger att jag måste renovera badrum för att få bygga orangeri.

Knäskyddsfickorna är förstärkta med med CORDURA®-stretch.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.