Nejdå, bara planen att måla ett slipat golv.
 
Gaaaaaaah.

När man ska börja jobba efter 3 dagars semester och ingen av de två VPN-erna funkar..... :mad:
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
När man har varit hemma med snorig 2-åring i 9 dagar och lämnar på förskolan, bara för att bli ditringd en halvtimme senare för att de tycker att ungen fortfarande är för snorig. GAAAAAH!!! :mad:
Gaaaaah!!! När man efter totalt 11 dagar hemma med förkyld 2-åring och därefter 4 dagar på förskolan blir ditringd av förskolan pga feber. Kan man få ta tjänstledigt från föräldrarollen och jobba, bara som lite variation i vardagen? :sweat:
 
  • Ledsen
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Gaaaaah!!! När man efter totalt 11 dagar hemma med förkyld 2-åring och därefter 4 dagar på förskolan blir ditringd av förskolan pga feber. Kan man få ta tjänstledigt från föräldrarollen och jobba, bara som lite variation i vardagen? :sweat:
Den som öppnar förskola/dagmamma för sjuka barn kommer bli rik ;)
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Den som öppnar förskola/dagmamma för sjuka barn kommer bli rik ;)
Kommer inte ihåg vem jag prata med, men funderade över om de inte skulle kunna ha en avdelning för snoriga barn? :thinking:
 
  • Gilla
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
richardtenggren
Är det inte bättre med en separat avdelning för friska barn? ;)
 
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Kommer inte ihåg vem jag prata med, men funderade över om de inte skulle kunna ha en avdelning för snoriga barn? :thinking:
Den här tiden på året är alla avdelningar för snoriga barn, bara inte tillräckligt snoriga för att ringas hem.
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaaaaaaah.

När man ska börja jobba efter 3 dagars semester och ingen av de två VPN-erna funkar..... :mad:
Se det som ett tecken att det inte är bra att börja jobba direkt efter en ledighet ;).
 
richardtenggren
GAAAAHHHH!!! När internet är nere på grund av att någon grävt av strömmen till någon nod i nätet(?)!!!!!
 
  • Ledsen
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Mikael_L
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Knappt ens ett gaahh, men hur många Ebba Busch-trådar kan vi ha där det i en efter en uppdagas att det hänt något? Får väl skylla mig själv för att jag rättshavererar och är med i dem…
Va! Skrivs det om Ebba Busch på forumet? Varför?
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Va! Skrivs det om Ebba Busch på forumet? Varför?
Nu när konflikten är löst så är det väl upplagt för en renoveringstråd! Gaahh!
 
richardtenggren
Dag två utan internet på kontoret, GAAAAHHHH!!! Tur att vi har generöst med surf på mobilerna ;)
 
GAAAAAAAAAH!
Förkyld! Se följande klipp för korrekt återgivning av mig just nu.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAAH!
Förkyld! Se följande klipp för korrekt återgivning av mig just nu.
[media]
Jag är tillräckligt gammal för att komma ihåg och kunna recitera denna reklamfilm utan att trycka på Play. Krya på dig, drick mycket och ta det lugnt med grävandet. :p
 
Gaaaaaaaaah! När 9-åringen tappat bort sina cykelnycklar och bultsaxen inte ens gör ett märke i låset. Mer Gaaaaaah när vinkelkapen gör ett utmärkt jobb, men EKERJÄVELN som la sig emellan sista sekunden ger ett nytt jobb att skriva upp på listan... Gaaaaaaah!
 
  • Ett cykellås nära ett cykelhjul med en vinkelkap intill, där en eker verkar skadad till följd av kapningen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
  • Gilla
Myckling och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.