Ramnemark Ramnemark skrev:
Är det ett kanonpris eller bör man vänta och hålla utkik typ Black Friday? Den har varit till salu för 1969kr rätt länge men från ett danskt företag
Vilken är "den"? Det var väl 20% på samtliga grovdammsugare?
 
Kärscher WD 6 Premium
 
I inspectah44 skrev:
"Priserna gäller i alla våra säljkanaler....."
Deras butik borde väl vara en säljkanal?
Varför kallar de då det ”webbpris” om det gäller ”överallt”, kan man ju undra???
 
R roli skrev:
Varför kallar de då det ”webbpris” om det gäller ”överallt”, kan man ju undra???
Så att du ska köpa fort
 
Ni som har köpt FireMill bör öva med den!
Vi hade en sådan med på ett "släcka eld"-möte förra året på scouterna. Sammanfattningsvis är fördelarna med den att den är liten och smutsar inte ner, nackdelar är att den är liten och snabbtömd. Vilket betyder att gör man fel så är det kört mer eller mindre. Men jag tycker att den är ett bra komplement till pulver som är smutsigt som en dagisklass i en lerpöl...
 
  • Gilla
eliaskn
  • Laddar…
CalleJohan CalleJohan skrev:
Jag köpte två Firemill brandsläckare för 149 kr styck på Rusta mot Rustas angivna ord pris 1399. Dock finns den inte längre på hemsidan, men det finns kanske 10 kvar i Vetlanda. De ersätter inte en 6kg pulversläckare men som första insats i kök och husvagn tror jag de kan vara bra
Tack för tipset! Hade varit bra att ha tror jag. Ringde till Rusta kundtjänst för att höra om den fanns i någon butik i Stockholm. Tyvärr gjorde den inte det. :cry:
 
Skulle haft en sågbänk till kapsågen.
Har en gta 3700 som dewalten sitter hjälpligt i, men den bänken kostar ju mer än Bosch sågen jag köpte nu...

Finns det extra fästen att köpa läs till bänkarna?
Eller nån som har tips på bra bänk?
 
nino nino skrev:
Skulle haft en sågbänk till kapsågen.
Har en gta 3700 som dewalten sitter hjälpligt i, men den bänken kostar ju mer än Bosch sågen jag köpte nu...

Finns det extra fästen att köpa läs till bänkarna?
Eller nån som har tips på bra bänk?
Explosionsvy av Bosch GTA 3700 arbetsbordet med priset 850,53 kr samt länkar till produktinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inte billigt dock, motiverar nästan ett GTA3800 på rea. ;)
 
Jag köpte en begagnad 2500 utan fästen. Upptäckte sen att fästena kostade mer än vad jag gett för bordet. Men det gick fint att sätta en plankbit med skruvar som håller fast dem i bordet istället.
 
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Inte billigt dock, motiverar nästan ett GTA3800 på rea. ;)
Vad brukar dom ligga på?
 
Verktyg är väl i gråzon men prisvärt blev det i alla fall. Skulle köpa 3 astrour. Tänkte köpa 2st enkanaliga och 1st tvåkanalig men blev 3st tvåkanaliga till ett jäkligt bra pris jämfört med svenska hemsidor. Kan fundera om det är för bra för att vara sant men butiken har väldigt höga och många internationella recensioner så det lär visa sig. Klipper in jämförelsepris mot elbutik.se
 
  • Skärmbild av en onlinekundvagn från Amazon med tre Theben ASTRO Timer-enheter till priser lägre än i svenska butiker.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump från elbutik.se som visar priser för Theben astro-ur för enkanaliga och tvåkanaliga modeller.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
nino nino skrev:
Vad brukar dom ligga på?
Jag vet inte riktigt hur lågt ner de kan va men finns för 2200ish nu.
Hittade dock dessa som kanske kan passa, även om 3700 inte står med i texten, iom utgången modell.
Bosch maskinfäste till GTA 3800, blått och silverfärgat, pris 599 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Montageanordning Bosch maskinfäste för sågbänkar GTA, rabatterat pris, förhandsbokning erbjuds.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
saiter och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.