Svaret på frågan: 10 års genomrostgaranti.

Att få äran o sätta ner en MP3500 i marken där någon/några lyckats med bedriften att inte bara en gång, utan två gånger ge en knock-out omgång till min nuvarande låda skulle sitta bra. Att plocka ut smutsiga och blöta brev är något som hade förgyllt vardagen enormt då jag hade kunnat fokusera på att hänga upp tvätten på tork istället för posten från min nuvarande "mini-pool" till brevlåda.
 
Belmlu
Den har 10 års genomrostgaranti.

Den gamla hederliga ”plastbrevlådan” skulle behöva uppdateras. Plus i kanten (i dubbel bemärkelse, hehe) är att grannarna får en trevligare syn när de kör in på vår återvändsgata då vårt hus, och då brevlådan, är det första och sista man ser.
 
Den har 10 års genomrostgaranti.

Någon trevlig människa sprängde vår låda så nu när det regnar trivs inte posten med det alls.
Så en ny fin låda hade varit underbart :)
Skadad brevlåda med öppen och delvis söndrig lucka fastsatt vid ett trästaket.
 
Hej! Den har 10 års genomrostningsgaranti!

Vår gamla brevlåda med handmålade kaniner och ett landskap håller långt ifrån tätt och är dessutom numera i ca 18 graders lutning. Den måste helt enkelt bytas.
 
10 år är svaret!

Skulle verkligen behöva en ny postlåda då den jag köpte ganska dyrt saknade hylla inne. Så posten blir dyblöt och risken är att räkningar inte kan betalas eftersom man inte ser vad det står och då blir jag ju bostadslös…
 
Carsta19
Svar 10 år
Vår gamla trotjänare sen 80-talet har gjort sitt, den är grå och den läcker.
 
Tack alla deltagare i veckans tävling, för era svar och motiveringar. Postlådor verkar vara något av ett sorgebarn hos många husägare. Den här veckan har vi ju två vinnare att gratulera, det blir @berne88 som vinner SP3500, och @Utsliten och utdömd (vilket syftar på postlådan hoppas jag) som vinner SP350.
 
  • Gilla
berne88 och 3 till
  • Laddar…
(y)grattis till vinnarna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.