Svar: 10 år.

Vi behöver en postlåda som står pall för när plogen vräker en tsunami av blötsnö mot den, så att vi inte bhöver springa som yra höns över landskapet och leta efter vår utspridda post.
 
10 års genomrostgaranti.

Jag skulle vilja vinna en av dessa fina brevlådor. Vår brevlåda håller knappt ihop lägre. Då vi bor längs en 70 väg på landet har vår stackars brevlåda fått utstå mycket, allt från att vara måltavla för förbipasserande ungdomar som har som sport att fälla så många lådor som möjligt under son bilfärd, till plogbilar som tar ut svängarna lite väl mycket till grannens barn vars kompisar tycket det var kul att smälla nyårsraketer i brevlådan. Vi har gått igenom många brevlådebyten genom åren men dessa ser ut att kunna överleva det mesta!
 
Tio års genomrostsgaranti
Det vore skönt med en brevlåda som inte står och glappar med locket så snart det blåser lite.
 
10 års genomrostgaranti

Har ingen postlåda hemma över huvud taget
Det vore va bra att ha ett nu:love:
 
Svaret är 10 år :)

Jag ville precis köpa en brevlåda. Köpte ett gammalt torp 1 månad sen och behöver fortfarandeen brevlåda. Det skulle vara helt underbart :) !
 
10 års genomrostgaranti. Behöver en ny för frugan gillar inte min montering av den nuvarande...
 
Svar: 10år
Det blir sista pusselbiten till nya huset.
 
10 års genomrostgaranti
 
10 års genomrostgaranti

Vinner gärna en ny postlåda med lås.
 
svar: 10 år

Jag är i behov av en ny postlåda då nuvarande postlåda blivit påbackad tillknölad och sitter löst. Vinst 1 SP3500 vore mycket passande.
 
Svårt att bräcka alla historier om risiga brevlådor, men hur som helst; i helgen började jag gnugga bort all påväxt och gamla silvertejp-rester från vår plåtlåda då jag fick skrället i handen, fästena hade rostat sönder. Dessutom hänger locket löst eftersom jag gnodde sönder en mutter som låste axeln till locket. Zzz.

Svar: 10 år genomrostgaranti.
 
Svar : 10år

flyttade till ett sekelskiftes hus förra året med en gammal trött låda! Tänkt länge att vi ska köpa en ny men inte blivit av pga all annan renovering som äter upp hela plåtboken’ så hade varit perfekt med en ny!
 
10 års rost garanti!
Det vore magiskt att få en ny stor fin brevlåda till mitt nyputsade hus.
Då min fru gärna beställer ”fina” saker på nätet skulle det sitta bra att sakerna är torra när man kommer hem efter jobbet.
 
10 års garanti

Min ärvda 70-tals brevlåda behöver pensioneras, den har helt enkelt gjort sitt. Vågar inte skruva ner den för rengöring för då får jag inte upp den igen ;-)
 
10 års genomrostgaranti.

Vår nuvarande brevlåda hålla upp med hjälp av spännband. En brevlåda från Berglunds skulle göra underverk!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.