K
J JSten skrev:
Kolla tidigare inlägg, framförallt videon i [länk]. Den videon avskräckte åtminstone mig till att inte köpa den. Köpte en grön Bosch istället för ca dubbla priset, ångrar det inte!
Tack
 
Nja det var väl den billigare bänkborren nu? Men visst den dyrare med display låg väl på ca 50% av grönBosch.
 
Lime113 Lime113 skrev:
Nja det var väl den billigare bänkborren nu? Men visst den dyrare med display låg väl på ca 50% av grönBosch.
Nja, Lidl tar 800 för den billigare, gav 1725 för grön Bosch när jag prismatchade amazon mot Hornbach. Så nästan hälften
 
J JSten skrev:
Nja, Lidl tar 800 för den billigare, gav 1725 för grön Bosch när jag prismatchade amazon mot Hornbach. Så nästan hälften
Lucky you ;)
 
Lime113 Lime113 skrev:
Lucky you ;)
Tackar verktygstipstråden, vi var nog rätt många på byggahus som kammade hem den för det priset
 
B bellman83 skrev:
När kan man förvänta sig att de säljer den något bättre pelarborren nästa gång?
Jag var på Lidl i Upplands Väsby igår, såg att det fanns iallafall en pelarborr i hyllan då. Jag har efter läst denna tråden kommit fram till att jag inte behöver en halvbra pelarborr så jag tittade inte ens på pris eller modellnr.
 
Köpte precis en pelarborr, blev förvånad att man får 15% rabatt just nu :crysmile:
 
  • Kvitto och rabattkort från Lidl som visar 15% rabatt på ett köp inkluderande en pelarborr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Lime113 och 1 till
  • Laddar…
J JSten skrev:
Nja, Lidl tar 800 för den billigare, gav 1725 för grön Bosch när jag prismatchade amazon mot Hornbach. Så nästan hälften
Vad var detta? Nån engångsföreteelse?
 
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Köpte precis en pelarborr, blev förvånad att man får 15% rabatt just nu :crysmile:
Gäller endast Lidl Norrtälje!
 
B bellman83 skrev:
Vad var detta? Nån engångsföreteelse?
Aningen Off topic, ber om ursäkt på förhand till alla fredagsfirare som letar efter bra deals på Lidl!
I korthet kan man säga att Hornbach alltid matchar lägre pris hos konkurrenter och ger ytterligare 10% rabatt på priset. I detta fallet hade Amazon en driven där de tog ca 2000kr. Matchat hos Hornbach så blev det ytterligare 260kr i rabatt (det är 10% av Hornbachs pris). Totalt ca 1760kr. Du kan läsa mer om dealen detta inlägget och några inlägg framåt: https://www.byggahus.se/forum/threa...s-den-nya-traden.285770/page-617#post-4382991
Så det är bara till att lägga en bevakning på Prisjakt eller liknande sida.
 
N nissenhj skrev:
Gäller endast Lidl Norrtälje!
Jaha där ser man, fick rabatt och en kupong. Va i tron att det va någon allmän lidl helg grej, ber om ursäkt om det blev tokigt
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
På måndag kommer en rikt och planhyvel för 1995.
Vad tror ni om den?
 
G gurra55 skrev:
På måndag kommer en rikt och planhyvel för 1995.
Vad tror ni om den?
Länk?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.