Handyman 1 skrev:
[bild]
Innan jag förstorade tyckte jag det stod "Be offended" på ryggarna.
 
Den här väcker så många frågor...
Vad ska man laga med reservdelen av duschgel? Vilken av prylarna är en kvalitetsartikel?


Ryggväska och olika typer av plåtsaxar från Stubai med röda handtag mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fiskbuggaren och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Den här väcker så många frågor...
Vad ska man laga med reservdelen av duschgel? Vilken av prylarna är en kvalitetsartikel?


[bild]
Och vad är "spenglar" för något, som kan/skall ersättas?
 
Varningsskylt på maskineri som anger risk för skada, "DO NOT PUT DICK IN MACHINERY".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Grinigt Positiv och 6 till
  • Laddar…
Ett leende par kopplar av i solstolar vid havet på en reklambild för en '1+1 gratis' semesterkampanj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Bästerortarn och 5 till
  • Laddar…
En tecknad serieruta där en kvinna visar en man ett tidskrift och de pratar om sonens datorvana.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
Dan_Johansson och 4 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jag får tyvärr släpa in Kermit då den storyn inte är sann.
Måste alla skämt vara sanna?
 
Svartvit bild av ett leende barn med text som skämtsamt antyder busstreck riktat mot sin mamma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Bästerortarn och 13 till
  • Laddar…
Jahapp, då var det fredag igen. Påminner lite om hur pengarna har förlorat i värde Gammal annons för herrunderkläder, man sträcker i elastiskt tyg med prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
...
 
  • Gilla
fubar och 1 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
De brukar väl skylla på att de inte får använda sin kraft för "egen vinning", då förlorar de förmågan att spå in i framtiden...
Man ser inte heller...
"Spådam gör system på V75 åt andra"
 
useless useless skrev:
Förstår man inte så går man vidare.

Förstår man efter 10 minuter så ritar man en röd ring runt poängen och postar bilden i ett annat forum.
Kanske dags att starta en tråd.. "Skämten jag inte förstod"
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Dagens tips från proffshantverkaren:

Om du känner dig osäker att geringssåga golvlisterna, kan du istället använda hörnklotsar. Dessa sätts i hörnen, så kan du såga listerna i 90° mot dem. Mycket enklare.[bild]
Ser ut som att Mediokrates har varit framme igen...
 
.
 
  • Skylt på glasdörr med uppmaning att ta på mask vid hosta eller nysningar, illustrerad med emojis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
rampante och 2 till
  • Laddar…
Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma skoterresa. Två dagar innan resan så säger Jannes fru ifrån och talar om att han inte får följa med. Jannes vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra?

Två dagar senare så anländer kompisarna till skoterstugan och ser att Janne redan checkat in, varit ute och provkört och var nu inne på tredje ölen.

- ”Vad i helvet...e?......” undrar kompisarna.
- ”Hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala frugan att du skulle få åk?”

- ”Ja ha vart här sen igår. Jag satt i fåtöljen framför tv:n då frugan smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa "gissa vem?" Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne. Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet.

I sovrummet hade hon tänt minst två dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor! Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon: "Gör vad du vill!"

Och här är jag nu!!!!!
 
  • Haha
  • Gilla
PsychoCheF och 15 till
  • Laddar…
Kvinna leende i en utgrävning håller i en liten spade, text skämtsamt om arkeologer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-RB- och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.