Svaret på frågan: Bo.Siltberg

Har flera projekt runt huset som denna maskin skulle vara utmärkt till, trädäck, carport osv.
Hade varit guld värd att kunna börja jobbet med denna pärla!
 
Svar: Bo.Siltberg

Jag skulle vilja vinna för att jag inte äger någon skruvdragare. Tycker det är jättesvårt att avgöra vilken man ska köpa eftersom jag inte är så kunnig. Det börjar bli jobbigt att dra i alla skruvar för hand.
 
Givetvis är det Bo.Siltberg

För att min gamla Meec snart är helt slut... :cry:
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar: Bo.Siltberg
Motivering: Är i stort behov av en skruvdragare som klarar av de flesta göromålen som finns i min gamla stuga, med två batterier kan arbetet fortsätta även när det första batteriet är på laddning.
 
Bo siltberg

jag hade en bra dragare som kämpat i många år men efter takbytet i fjor fick han gå i graven. Lilldragaren fixar smått och gott men till de stora projekten som fasadbyte, trall och trästaket, behövs en ny stark dragare .
 
S Tbbe91 skrev:
svar: Bo.Siltberg

Håller på och bygger hus och de verktyg som jag haft sedan tidigare vart stulna vid ett inbrott i min lägenhet, detta skulle hjälpa till enormt då det är många verktyg som försvann och behöver återinköpas.
för övrigt går bygget att följa på @villasegerlund på instagram :)
 
Svar: Bo.Siltberg

Motivering: Min skruvdragare gick dessvärre bort i våras efter många års vänskap. Nu tänker jag göra som min ex-fru och söka efter en ny partner som går på batteri!
 
R
Bo.Siltberg

Varje sommar hjälper vi svärmor att rusta in och ut hennes sommarstugan som ligger ute på en ö längs Luleås kust. Här ute skruvas det ständigt i någonting och nu i sommar dog hennes gamla bosch-maskin oförklarligt efter många års trogen tjänst. Tänker att denna Makita kan vara en värdig ersättare på en plats där kvalitetsmaskiner gör stor skillnad!

Hoppas vi får överraska henne med denna pärla nu när stängning av stugan närmar sig.
 
Bo.Siltberg

Jag 33 år, tjej och inte en supererfaren hemmafixare men är rätt envis och noggran. Köpt en lägenhet som behöver renoveras och har precis slitit ut gamla garderober inför inköp av nya fina Ikea garderober. Tänkte bygga in dem i väggen. Rådfrågade min pappa och han sa "DE KOMMER DU ALDRIG ATT KLARA AV!" Skulle vilja bevisa motsatsen. En bra skruvdragare hade hjälpt en bit på vägen.
 
Hej,

Bo.siltberg är svaret på frågan.

varför jag borde vinna den här skruvdragaren är helt enkelt att jag inte äger en egen ännu. Har en slagskruvdragare ifrån makita och en cirkelsåg men saknar skruvdragare.
Den kommer dessutom vara till stor användning nu när jag ska fortsätta med ”projekt gillestuga” i höst som har stått still i drygt ett år. Så med lite bra verktyg blir det lite lättare att kämpa sig igenom renoveringen.

E30F0217-28C1-4DB8-8D53-87187BDAB9C3.jpeg
 
Svar: Bo.Siltberg

Denna skruvdragare hade passat perfekt när det blir dags för höstens projekt!
 
Svar: Bo.Siltberg

Någon gång ska man väl vinna
 
Svar: Bo.Siltberg

Nu i slutet av tillbyggnaden av huset så har min gröna maskin gett upp. Men jag har allt för många lösa skruvar för sätta mig i gungstolen och ge upp.
 
Bo.Siltberg

Jag förtjänar att vinna därför att:

· jag har slut på undanflykter

· jag har slut på ursäkter

· jag har tummen mitt i handen

· jag har en massa skräpverktyg som behöver kasseras

· jag har en massa ofärdiga projekt

· jag är så ärlig och erkänner hur det ligger till!





Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.