Det finns INGEN reklam som är relevant.

Sluta läs reklam om ni stör er så mycket!
 
  • Gilla
TRJBerg och 2 till
  • Laddar…
P
D dagmartin skrev:
Klart det funkar! Det är ju bara att läsa den här ”kommentaren”:
[bild]

Det säger ju sig självt, pluggar man in en i varje vägguttag så att man inte kan ha något annat inkopplat, så kommer man ju sänka din elräkning väsentligt... ;)
Om man gör som Anette gjort, tjänar man ju pengar.
4 * 90% är ju 360% så elbolaget får ju betala till Anette...

OBS ironi för de som inte fattar
 
  • Haha
Fotografen
  • Laddar…
P Peter787 skrev:
Om man gör som Anette gjort, tjänar man ju pengar.
4 * 90% är ju 360% så elbolaget får ju betala till Anette...

OBS ironi för de som inte fattar
Fast hon hade ju 4 till varje rum, så bor hon i en 3a så har hon ju köpt 12st. Då är det väl bara att luta sig tillbaka och säga upp sig från jobbet
 
  • Gilla
Peter787
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Japp, den där killen är kung. Han säger som det är att det handlar om power factor correction. Jag antar att man i Amerika betalar för VA och inte för W.

I alla fall, han är det stora behållningen med den här tråden. Han har nämligen en Youtubekanal som heter ElectroBoom. Kolla in den! Kolla speciellt videon "500 000 volt". Killen är fullständigt galen. Alla elfreaks kommer att garva så de gör ner sig.
Hans dotter har en kanal med: ElectroCute :)
(Ingen bra kanal, men väldigt passande och kul namn tycker jag)
 
K
M
Själv har jag ju såklart köpt en Voltbox till varje rum och en sån här till varje kran! Jag tänker minsann inte dricka enpoligt vatten som pöbeln!
 
  • Haha
  • Gilla
Rickard. och 2 till
  • Laddar…
Herrejävlar vilken sida :rofl::crysmile::p

Trasiga länkar och konstigt språkbruk, är det resultatet av tvåpoligt vatten så klarar jag mig bra utan :rofl:

Tabell med tre kategorier - Tvätt/städning, Vattensängar, och Värmeslingor, var och en med förklaringstexter. Illustration av en ledsen karaktär på en 404 felmeddelandesida med texten "Hemsidan existerar inte" och erbjudande att prova gratis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av ett inlägg på forum med text som beskriver en experimentell metod för förbättrad hållbarhet på mjölk. Skärmdump av en webbsida med text om virvlat vatten, felaktig användning av "2-poligt" i sammanhanget. En skärmdump av en text om att använda vatten för att minska negativ jordstrålning och elektromagnetisk störning.
 
  • Gilla
moonsire och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Tja, t.ex. riksdagshuset har ju låtit montera in vattenvirvlare, så hur fel kan det vara?
[länk]

Vi ska kanske tipsa dem om voltbox också? :crysmile:
Riksdagsledamöterna ska väl vara en bra representation av folket, så då bör väl majoriteten vara lättlurade puckon där med? ;)
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
pacman42 och 6 till
  • Laddar…
M moonsire skrev:
Själv har jag ju såklart köpt en Voltbox till varje rum och en sån här till varje kran! Jag tänker minsann inte dricka enpoligt vatten som pöbeln!
Du måste ju skaffa Orgonit också (https://orgonitshop.se/). Jag köpte en på eBay och min dator har mycket klarare färger numera. Dessutom så fungerar min hjärna bättre, jag tänker numera bara "goda" tankar.

Med orgonit vid vattenkranen så behöver du faktiskt ingen vattenvirvlare. Och med orgonit vid elcentralen så får du nog betalt för att ta emot elen från nätet...

OBS: Det är ett stort mått av ironi i detta inlägget. Jag är dock ägare av en orgonit som jag köpte på eBay för 7kr. Allt för att reta folk på jobbet...
 
  • Haha
  • Gilla
Leif i Skåne och 2 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Du måste ju skaffa Orgonit också ([länk]). Jag köpte en på eBay och min dator har mycket klarare färger numera. Dessutom så fungerar min hjärna bättre, jag tänker numera bara "goda" tankar.

Med orgonit vid vattenkranen så behöver du faktiskt ingen vattenvirvlare. Och med orgonit vid elcentralen så får du nog betalt för att ta emot elen från nätet...

OBS: Det är ett stort mått av ironi i detta inlägget. Jag är dock ägare av en orgonit som jag köpte på eBay för 7kr. Allt för att reta folk på jobbet...
Jag får säga att vattenvirvlaren var mer hysteriskt sinnessjuk men orgoniten tar ju priset vad gäller new age. Synd bara att många människor går på detta men att kunna reta gallfeber på folk för endast 7 kronor låter ju faktiskt rätt kul.
 
  • Gilla
lilytwig och 1 till
  • Laddar…
Svarvspån i epoxy, det dyraste lär ju vara epoxyn :cool:
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson och 1 till
  • Laddar…
P -PC- skrev:
Svarvspån i epoxy, det dyraste lär ju vara epoxyn :cool:
En del orgoniter har återvunnen elektronik i dig också, det är nästan ännu mer ironiskt (om det går).
 
  • Gilla
lilytwig
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Du måste ju skaffa Orgonit också ([länk]). Jag köpte en på eBay och min dator har mycket klarare färger numera. Dessutom så fungerar min hjärna bättre, jag tänker numera bara "goda" tankar.

Med orgonit vid vattenkranen så behöver du faktiskt ingen vattenvirvlare. Och med orgonit vid elcentralen så får du nog betalt för att ta emot elen från nätet...

OBS: Det är ett stort mått av ironi i detta inlägget. Jag är dock ägare av en orgonit som jag köpte på eBay för 7kr. Allt för att reta folk på jobbet...
Wilhelm Reich! Där är ju ett livsöde värt att studera! Kände och arbetade för Sigmund Freud, blev utslängd ur Norge för sina så kallade vetenskapliga dumheter, och ingen mindre än Albert Einstein prövade hans teorier efter ett möte dem emellan. Einstein fann ingen som helst fysikalisk verkan (dvs kunde förklara observationerna med vanlig hederlig fysik) och lämnade därefter ämnet såsom uttömt och ointressant.

Reich åtalades på slutet av amerikanska socialstyrelsen (FDA), fick ett fängelsestraff om två år och dog i fängelset innan han skulle fått frigång. Detta efter att hans böcker och apparater bränts. FDA ansåg att man hade med en charlatan av första ordningen att göra, och avvisade (helt korrekt) hans livsverk som rent kvacksalveri.

Innan dess så var han naturligtvis UFO-tok...

Bäst är citatet från den professor i Oregon som anmälde honom till FDA:

"A professor at the University of Oregon who bought an accumulator told an FDA inspector that he knew the device was phoney, but found it helpful because his wife sat quietly in it for four hours every day." :D

Så det är kanske där Orgoniten har sitt största användningsområde? ;)
 
  • Gilla
tommib och 2 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Du måste ju skaffa Orgonit också ([länk]). Jag köpte en på eBay och min dator har mycket klarare färger numera. Dessutom så fungerar min hjärna bättre, jag tänker numera bara "goda" tankar.

Med orgonit vid vattenkranen så behöver du faktiskt ingen vattenvirvlare. Och med orgonit vid elcentralen så får du nog betalt för att ta emot elen från nätet...

OBS: Det är ett stort mått av ironi i detta inlägget. Jag är dock ägare av en orgonit som jag köpte på eBay för 7kr. Allt för att reta folk på jobbet...
De såg rätt vackra ut på bilderna. Jag kan tänka mig att den positiva effekten är ungefär lika som att ställa en vacker vas, fin tavla eller liknande vid sin arbetsplats. Det kan nog faktiskt bli en rejäl förbättring. På jobbet har vi några rum med supertrista färger, gamla sunkiga gardiner, inga blommor mm. Det är en enorm skillnad att jobba i ett rum med vackra föremål. Det är ju också ett sätt att sprida energi. Men lura elmätaren misstänker jag dessa skapelser inte är så bra på?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.