Glömde skriva vilket matrial sommarmöbölerna tillverkas i TEAK Anki
 
Den som väntar på något gott... "Väntar alltid för länge" säger kanske någon. Nu är i alla fall semestern slut för oss på redaktionen och allt ska flyta på som vanligt. Min viktigaste uppgift idag var att utse en vinnare av den läckra fåtöljen med fotpall som legat ute hela juli! Vi säger grattis till @lizaliza som (efter 13 års jobb...) äntligen börjar bli klar med renoveringen av sin stuga. Dags att börja njuta med andra ord!
 
  • Älska
  • Gilla
Charliescreek och 1 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den som väntar på något gott... "Väntar alltid för länge" säger kanske någon. Nu är i alla fall semestern slut för oss på redaktionen och allt ska flyta på som vanligt. Min viktigaste uppgift idag var att utse en vinnare av den läckra fåtöljen med fotpall som legat ute hela juli! Vi säger grattis till @lizaliza som (efter 13 års jobb...) äntligen börjar bli klar med renoveringen av sin stuga. Dags att börja njuta med andra ord!
Me alltså… T A C K!!!
Ser fram emot goa dagar i den fåtöljen.
 
  • Gilla
Charliescreek och 1 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den som väntar på något gott... "Väntar alltid för länge" säger kanske någon. Nu är i alla fall semestern slut för oss på redaktionen och allt ska flyta på som vanligt. Min viktigaste uppgift idag var att utse en vinnare av den läckra fåtöljen med fotpall som legat ute hela juli! Vi säger grattis till @lizaliza som (efter 13 års jobb...) äntligen börjar bli klar med renoveringen av sin stuga. Dags att börja njuta med andra ord!
Nu är min fina fåtölj på plats. Ser fram emot många goa stunder i den. Superstort TACK! Träfåtölj och fotpall på trädäck framför en sjö omgiven av gröna träd. Trädäck med ny fåtölj framför vit husfasad, med träd och en utebänk i bakgrunden.
 
  • Gilla
TobiasN79 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.