Följer!

Materialet är teak (samt aluminium och konstrotting i denna).

Själv skulle jag vilja överraska frugan! Jag har en del snåla köp bakom mig gällande utemöbler. Så hjälp på traven i form av en vinst vore väl inte så dumt?
 
Teak är träslaget :)

Har under sommaren gjort till ett litet poolområde för barnen och skulle ha utekök i samband med det men min fru anlade solsäng och annat mys… Så nu har jag gjort en ny stenläggning, pergola över den och en start till utekök med grill - skulle verkligen. Passa toppen med lite loungekänsla/cigarrbar och då skulle ”grillfotölj” med pall vara toppen när man sliter vid grillen
 
1. Gjort (Instagram konto "micohm")
2. Teak
3. För att jag bara älskar den strama, rena och superfina designen på denna stol! Tilltalar mitt estetiska öga till 100%!
Skulle sitta som en smäck på vårt fina lantställe i Roslagen!
 
Följer kontot och gillar det
Teak är det material som används
Dessa möbler skulle passa bra då min fru och jag har pratat om liknande möbler länge och vi skulle vara en bra representant för era möbler.
 
1. Klart
2. Teak
3. Stolen med pall hade gjort sig förträffligt på vår brygga, i denna urfräcka stol kan jag sitta och bli uppassad av min sambo
 
Svar: materialet på fåtöljen och fotpallen är teak.

Jag skulle vinna för att kunna sitta på altanen i denna otroligt fina möbel, intill vårat nybyggda hus, och titta på barnen som springer barfota på gräsmattan. Med en kopp kaffe i handen och bara njuta av vyn av lekande barn och ett färdigt, eget, hus! Vilken dröm! nu håller vi tummarna, hela familjen
 
Gillat och följer
Svar på frågan: Teak
Motivering: Har uppnått en ålder av 40+ och känner att den egensnickrade (av svärfar) matbord o bänk-lösningen inte lirar med min rygg. Skulle vara härligt att få vila ryggen i en möbel från er!! ☀️
 
Sunzos möbler är i teak.

Jag skulle vilja ha stolen för att ge till min hårt arbetande fru. Då kan hon slå sig ner på den en stund på altanen , och koppla av med en kopp kaffe.
 
1. Klart
2. Teak
3. Singel”tjej” med stor trädgård i behov av en skön o snygg avkopplande plats.



Vinnaren utses fredagen den 6 augusti.
OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Bra Sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Teak

Efter renovering av tak och panel,
Är någonstans att sitta inte fel,
En stol som passar både kung och dräng,
Nu fattas bara en utesäng!
 
1. gillar o följer
2. Teak
3. Har byggt nytt hus och har begagnade hyllor och bord i teak inne, vore väldigt trevligt att fortsätta med teak utomhus och med en helt ny stol :)
 
1. Klart
2. Teak
3. Jag och min man älskar naturmaterial och särskilt trä.
 
ErikaLE ErikaLE skrev:
Svar: materialet på fåtöljen och fotpallen är teak.

Jag skulle vinna för att kunna sitta på altanen i denna otroligt fina möbel, intill vårat
ErikaLE ErikaLE skrev:
Svar: materialet på fåtöljen och fotpallen är teak.

följer självklart!

Jag skulle vinna för att kunna sitta på altanen i denna otroligt fina möbel, intill vårat nybyggda hus, och titta på barnen som springer barfota på gräsmattan. Med en kopp kaffe i handen och bara njuta av vyn av lekande barn och ett färdigt, eget, hus! Vilken dröm! nu håller vi tummarna, hela familjen
nybyggda hus, och titta på barnen som springer barfota på gräsmattan. Med en kopp kaffe i handen och bara njuta av vyn av lekande barn och ett färdigt, eget, hus! Vilken dröm!
 
ErikaLE ErikaLE skrev:
Svar: materialet på fåtöljen och fotpallen är teak.

Jag skulle vinna för att kunna sitta på altanen i denna otroligt fina möbel, intill vårat nybyggda hus, och titta på barnen som springer barfota på gräsmattan. Med en kopp kaffe i handen och bara njuta av vyn av lekande barn och ett färdigt, eget, hus! Vilken dröm! nu håller vi tummarna, hela familjen
följer självklart !
 
Vår solstol från ifjol var av sämre kvalite.. Jag klämdes fast i den då den klappade ihop...Skrev om det:
SKULL' UT I SOLEN
DÅ HADE STOLEN
DEN GAMLA STOLEN FÖRTÖRTS AV SNÖ
DEN GICK I BITAR
SKRUVAR OCH NITAR
FLÖG OMKRING OCH JAG BÖRJA BLÖ
VILL KÖPA NYA
MEN DOM ÄR DYRA
SÅ VINNA SKULLE JAG VILJA GÖ'
Anki
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.