nikasp
Silver78 Silver78 skrev:
Du är inte den första. Var glad att du använder tumstockar i trä. De i aluminium är inte lika förlåtande mot klingan.
Är du säker? Jag råkade kapa en bra bit av anhållet på min Bosch GCM 8 SJL av misstag. Märket inte att jag gjort det förrän långt senare när jag såg att den var kortare. Använder samma klinga nu flera år senare.
 
nikasp nikasp skrev:
Är du säker? Jag råkade kapa en bra bit av anhållet på min Bosch GCM 8 SJL av misstag. Märket inte att jag gjort det förrän långt senare när jag såg att den var kortare. Använder samma klinga nu flera år senare.
Har gjort samma sak. Klingan funkar fortfarande, men lite slöare blev den allt. Men inte så illa..
 
Isakare Isakare skrev:
Dagens tips: Tvätta inte arbetsbyxorna med knäskydden i på 90 grader.

Säljes: Knäskydd för barn, extra hårda.
Ska du tvätta byxor med ficklampa i se till att den är vattentät ;)

 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Oskick och 16 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Ska du tvätta byxor med ficklampa i se till att den är vattentät ;)

[video]
Gäller även Nokia 105
 
Jag brukar slänga med min telefon i diskmaskinen när den börjar bli för solkig...
 
Inte ens de enkla mobilerna klarar samtal direkt efter 40°kulörtvätt, men man lär sej ju av misstagen
 
Nej, man får köra torkprogrammet för högtalaren innan man använder den.
 
F fribygg skrev:
Inte ens de enkla mobilerna klarar samtal direkt efter 40°kulörtvätt, men man lär sej ju av misstagen
Annat var det med Sony Ericsson T39m.
Sjätte tvätten på 60 grader så slutade nollan fungera vilket gjorde det ytterst svårt att ringa någon.
 
Silver78 Silver78 skrev:
Annat var det med Sony Ericsson T39m.
Sjätte tvätten på 60 grader så slutade nollan fungera vilket gjorde det ytterst svårt att ringa någon.
Displayen på nokian var inte sej själv ens efter torkning, men samtal via telefonboken fungerade hjälpligt

Numera tömms fickorna innan tvätt
 
Jag vågade inte låta maskinen gå klart, tunga lampan ville ut ibland, det var så jag märkte att nått var fel. Hårda "slag" mot glasluckan :seenoevil:

9664117211166.jpg
 
Den här bloopern är inte min, men den finns på mitt jobb. Någon har monterat krokar en halvmeter ovanför rörelsedetektorn som tänder ljuset på toaletten. Om du går in där och hänger av dig jackan eller liknande, slocknar ljuset efter en liten stund.

Vissa har inte fattat vad som hänt, utan felanmält lampan som trasig…
Krokar monterade på kakelvägg ovanför en rörelsedetektor i en toalett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 8 till
  • Laddar…
Så där hade en kund i sitt då nyrenoverade kontorshus på Krukmakargatan, de ville kanske att man inte skulle vara där för länge.
 
Var värre när jag besökte en vän i Paris. Gemensam toalett i trapphuset, modellen med hål i golvet, där belysningen var kopplad till trapphusbelysningen med timer som släckte efter några minuter och ingen knapp på insidan. Ingen tid för BH eller FB på mobilen när man var där inne ...
 
Skulle klyva sista biten av ett golv som skulle rivas, tänkte att väskan till sticksågen blir bra för att palla upp...
Småsaker har nu en tendens att ramla ut ur väskan nu.

Skadad Bosch-verktygsväska med trasigt hörn använd som stöd vid golvarbete, små delar synliga inuti väskan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Martin_ och 29 till
  • Laddar…
J jonko skrev:
Skulle klyva sista biten av ett golv som skulle rivas, tänkte att väskan till sticksågen blir bra för att palla upp...
Småsaker har nu en tendens att ramla ut ur väskan nu.

[bild]
Ser ut som ett jobb för en rulle grön T-flex.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.