Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 2 593 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Hurra, tyckte väl att kondenseringsrör inte verkade rätt! Inte för att jag någonsin sett en avloppsvärmeväxlare men det såg rimligt ut.
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 2 611 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
  • Gilla
Krux
  • Laddar…
Nissens
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 2 625 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 106 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 236 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Trodde inte jag var så bra. Kanske skall börja jobba i bygghandel?
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 2 938 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Alltid lätt när man kan svaren, även om värmeväxlaren var ren chansning
 
M
Jag fick 12/11 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?":cool:
 
  • Haha
  • Gilla
Hep och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 353 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Fury
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 3 342 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

11 frågor???
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 3 354 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 3 374 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 647 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 3 495 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.