Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 161 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

man behöver ju inte vara nån elingenjör direkt.
 
nzsc
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 244 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
S SNf skrev:
Det skulle du allt gärna vilja veta!
Ja, jo, jag skulle inte förvänta mig att en elinstallatör skulle ha koll på komponenterna i produkterna, utan bara produktens generella funktion.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 278 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 310 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Unikt namn
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 328 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Dags att sadla om kanske? :thinking:
 
S
D demerzel skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

I vilket sammanhang hör kondensatorer och varistorer hemma med avseende på elinstallation i hus?
man kan t.ex. använda såna i störskydd olika typer av filter, regulatorer, spänningsomvandlare, nätaggregat, åskskydd mm.
 
  • Gilla
demerzel och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 412 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 246 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 537 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
optimum
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 448 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
För enkelt.
Går inte att missa en enda fråga.
 
T
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än ALLA andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?" - ALLT!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 460 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 600 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 623 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.