A
M maria01 skrev:
Kan ju inte vara negativt att inte behöva se grannen speciellt när huset är 6 meter under ytan
:crysmile::rofl:
 
  • Gilla
Imperat0r
  • Laddar…
S Stego1 skrev:
Det kanske är Stefan Löfven som bygger där. Han har ju tillgång till statskassan. Inte undra på att pensionärerna bara fick 5-10 sek i höjning och allt annat som är på fallrepet här i landet.
Va? Pensionärerna fick väl mer än 5-10 sek, farsan var nöjd över det han fick.

Denna tycker jag vi ska försöka hålla till 7000kubik för jag vill se bild på hur det ser ut när man sänker en tomt 6 meter.
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
S
R Rkarlsson skrev:
Va? Pensionärerna fick väl mer än 5-10 sek, farsan var nöjd över det han fick.

Denna tycker jag vi ska försöka hålla till 7000kubik för jag vill se bild på hur det ser ut när man sänker en tomt 6 meter.
Aber halt in der mangel. Mina parenteser fick 10 spänn var.
Jag vill gärna se bilderna också. Undrar varför det inte kommer några. Har han tappat mobilen utför stupet tro?
 
  • Haha
  • Gilla
Donn och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Önskar att detta varit mina grannar, deras hus hade passat så mycket bättre under vattenlinjen :)
 
  • Haha
  • Gilla
crillux och 5 till
  • Laddar…
S Stego1 skrev:
Aber halt in der mangel. Mina parenteser fick 10 spänn var.
Jag vill gärna se bilderna också. Undrar varför det inte kommer några. Har han tappat mobilen utför stupet tro?
Framförallt. Jag hade velat ha en sån granne, vill ha det luftigt och vindigt. När det står still helt kan man ju inte vara ute :D
 
  • Gilla
Jonten78
  • Laddar…
Vilket trams i tråden,,

TS har en ladugård stående 6m från tomtgräns och tacka fan för att man skulle reagera när grannen sänker tomten med 4,5m längs hela den gemensamma gränsen.

Lätt och sitta här och skoja om andras våndor när man själv inte drabbas, en ökande trist trend på detta forum.
 
  • Gilla
  • Haha
ylven och 5 till
  • Laddar…
S
TorpAnders TorpAnders skrev:
Vilket trams i tråden,,

TS har en ladugård stående 6m från tomtgräns och tacka fan för att man skulle reagera när grannen sänker tomten med 4,5m längs hela den gemensamma gränsen.

Lätt och sitta här och skoja om andras våndor när man själv inte drabbas, en ökande trist trend på detta forum.

TS får till viss mån skylla sig själv då han inte lägger upp bilder.
 
  • Gilla
ErikLtz och 3 till
  • Laddar…
Lås tråden tills bilder kommer…
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Va? Pensionärerna fick väl mer än 5-10 sek, farsan var nöjd över det han fick.
Ja, jag fick 76 kr höjning efter skatt i år :rofl:
 
  • Wow
MiaFiaLotta och 1 till
  • Laddar…
S
R Rkarlsson skrev:
Framförallt. Jag hade velat ha en sån granne, vill ha det luftigt och vindigt. När det står still helt kan man ju inte vara ute :D
Ja iofs när det är hett som i Gehenna, som nu, men på vintern när det är 15 minus så är det så lagom roligt.
 
S Stego1 skrev:
Ja iofs när det är hett som i Gehenna, som nu, men på vintern när det är 15 minus så är det så lagom roligt.
Höddedu, pulkabacke inpå knuten.
 
TorpAnders TorpAnders skrev:
Vilket trams i tråden,,

TS har en ladugård stående 6m från tomtgräns och tacka fan för att man skulle reagera när grannen sänker tomten med 4,5m längs hela den gemensamma gränsen.

Lätt och sitta här och skoja om andras våndor när man själv inte drabbas, en ökande trist trend på detta forum.
Visa gärna bilder på det du beskriver...

Och på vilket sätt drabbas TS (objektivt sett) av att grannen sänker sin tomt?
 
  • Gilla
lellef och 1 till
  • Laddar…
Här är en bild på hur det ser ut.

Hus på kanten av en stor jordskred med snö och byggavfall nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Kysah och 26 till
  • Laddar…
Då förstår jag om han blivit sur, det hade jag med
 
G gbgustaf skrev:
Här är en bild på hur det ser ut.

[bild]
Där hade jag kunnat ha någon åsikt. Hade nog bett om ett stadigt staket så inte ungen hjular nerför.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.