Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 397 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Tur man hade alla rätt så man förtjänar sitt motorsågskörkort
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 422 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 853 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
richardtenggren
Frågan där svaret är varselkläder känns konstig, finns ju många typer av plagg som går in under varselkläder och olika klasser osv.

Fick alla rätt :)
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 872 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 449 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
A
D Daniel 109 skrev:
Nej då. Jag får fälla träd enbart i fillingarna om jag känner för det. Jag fäller dock varken i enbart fillingar eller varselkläder.
fälla kan du göra så.
Men händer det något så står du utan giltigt försäkringsskydd....
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 672 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
:crysmile:Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 006 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 695 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
A
richardtenggren richardtenggren skrev:
Frågan där svaret är varselkläder känns konstig, finns ju många typer av plagg som går in under varselkläder och olika klasser osv.

Fick alla rätt :)
Måste ha en viss klassning.
 
N
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 734 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Maskintok skrev:
Måste ha en viss klassning.
EN20471 är väl den som är godkänd?
 
A
skoge skoge skrev:
EN20471 är väl den som är godkänd?
Ja det är det(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.