Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C.
Hemester som det blir även i år. Utökar altan och sätter upp poolen. Behöver ha tillgång till något kylt när man ligger där och njuter. Även tidig vår och sen höst kommer den ha nytta av värmen då vi har värmare till poolen. Vill nog ha varm dryck då.
Kommer även behöva laddning av telefon och högtalaren då mycket tid kommer spenderas i poolen :)
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Sitter på ett gäng Makitamaskiner som alltid funkat stabilt. Denna väska skulle användas frekvent på sommaren både hemma på altanen och på stranden, då främst för kyla. Skulle vara grymt att få en fin och funktionell kylväska som dessutom är lätt att transportera.

Mats.
 
M
Väskan kan värma till +60°C och kyla till -18°C.

Den här skulle vara perfekt att kunna dra fram för att muta familjen som ska hjälpa till att måla om huset i sommar! Det finns ju en viss risk att man får stå själv och kämpa om man inte erbjuder tillräcklig motivation
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur 55 till 60 °C.

När jag nu fått hela familjen att bli fiskeintresserade skulle denna vara perfekt att rulla med sig till strandkanten för att hålla drycken kall under heta fiskepass och fångsten fräsch i väntan på att hamna på grillen.
 
Svar på frågan: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C.

Att jag behöver en en kyl/värmeväska beror på att min husvagn valde att göra värmeskåp av kylskåpet som sitter monterat i den. Just nu har jag inte möjlighet att köpa ett nytt då gasolkylskåp är förvånansvärt dyra :surprised:
Sen ser jag stora fördelar med kombinationen av kyl och värmeväska som går på el, då jag och min familj ofta tar en road tripp med bilen och även åker ut på utflykt med vår plasteka med utombordsmotor.
Framför allt när man själv kan välja när den skall värma.

Extra bonus är att jag kan använda mina batterier till skruvdragaren som är av märket Makita.
 
Svar: Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55 - 60°C.

- Efter en olycka på cykel med stödkrage man får gå.
- 12 veckor är en lång tid.
- Frugan nya talanger lyckats få.
- Trallen skall läggas vid.
- Med solen brännandes på ryggen.
- En kall dryck önskas från Makita väskan!
 
Svar på frågan: Den har en kylkapacitet på -18° till 10°C och kan även uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60°C.

Jag skulle vilja vinna kylväskan till mina morföräldrar som precis har köpt en liten båt som de ska spendera soliga dagar på. Det vore perfekt för dem, och oss, för att kunna ha med picknick och vara ute på sjön hela dagen.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur på upp till 55°
Har tänkt att åka på hemester med min cypressgröna veteranvolvo 142-72 års modell i sommar.
Då den saknar ac så skulle denna kylväska komplettera perfekt för att göra resan än trivsammare med kylda drycker och mat.
 
  • Cypressgrön veteranvolvo 142 från 1972 parkerad vid en bro i solnedgången med spegelblank flod i bakgrunden.
Svar: Makitas kyl/värmeväska har en kylförmåga från -18° C till +10° C och en värmeförmåga från +55° C till + 60° C.

Denna kyl/värmeväska skulle användas flitigt av familjen året om. På sommaren i samband med picknick eller båtturer skulle den kunna hålla både mat och dryck väld kyld och tillföra kommande fantastiska sommardagar en ännu större njutning. På vintern i samband med vårt stor intresse för skidåkning skulle vi kunna hålla matsäcken varm. Inte minst skulle vi använda väskan när vi är på landet och jobbar med alla projekt med hjälp av våra fina Makita elverktyg och då skulle det vara pricken över i att kunna använda denna Makita kyl/värmeväska året om till att ge oss mat och dryck i rätt temperatur och att vi då får tillbaka energi så att vi orkar fortsätta. Den kombinerar verkligen både nytta med nöje. Bästa sommarpresenten!
 
Vi brukar tältcampa med familjen några gånger om året. Vi har idag en billig kylväska med 12v anslutning som vi förvarar maten i när vi campar. Kylväskan ansluts via en extern adapter till 230 när det finns tillgängligt. Det hela är stökigt och fungerar dåligt. Senast vi var ute fick vi kasta en del av grönsakerna då det frös i kylväskan. Gången innan fick vi kasta mejeriprodukterna då det blev för varmt i väskan. Vi skulle helt enkelt verkligen behöva en bättre kylväska. Hade redan börjat titta på något lämpligt när jag såg inlägget här. Den här nya makita-boxen verkar helt perfekt för våra behov. Gott om anslutningsmöjligheter och ställbar temperatur. Det faktum att den kan användas som både frys- och värmebox också ökar ju verkligen på användningsmöjligheterna och den passar dessutom in i ett befintligt batterisystem. Den är ju verkligen perfekt.
Då sommaren även kommer innehålla diverse utejobb runt huset, så skulle ju, i fall sommaren bjuder på lite värme, en låda med riktigt kyld dricka vare en ren dröm.

Enligt manualen har väskan fem lägen för kylning, -18°C, -10°C, 0°C, 5°C och 10°C samt två lägen för värme, 55°C och 60°C
Så svaret på frågan borde således vara -18°C och +60°C
 
Svar: Väskans kylsystem erbjuder fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C. Har markerat högst och lägst!

Det här måste vara väskornas väska! Jag ser framför mig hur släkten samlas för att måla om sommarstugan... och hur Makitas kylväska serverar kylda drycker dagen lång. Hur campingen med grabbarna förvandlas snäppet närmare glamping trots tältet från 1973... Hur vi när energin tryter på fisketuren packar upp varm mat så vi orkar hänga i tills gäddan är fångad. Hur sonen får överraska hela fotbollslaget med svalkande glass på fotbollscupen. Det här är prylen vi inte vetat om att vi saknat... Makita verkar ju hur smart som helst! Och snygg dessutom...
 
Svar: Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.Denna kylväska skulle passa perfekt i vårat uterum när familjen grillar och vill ha kylda drycker.Och för att sedan ta med den ut i båten för att ta sig en glass efter ett lyckat makrillfiske.
 
Svar. -18c till +10 värme upp till 55 grader C

Som makita nörd med ett 20 tal maskiner och batterier i 18v serien, skulle denna passa perfekt in i samlinen.

Tänk när man är ute och jobbar någonstans, typ ett altanbygge eller i skogen och alla börjat blir trötta och griniga framåt eftermiddagen. Att då slita fram massa goda glassar skulle ju göra mig till dagens hjälte.

Även när jag och ungarna är ute och hämtar vid ngn sjö, att då slita fram glass och kyld dryck kommer ju göra mig till årets farsa. Kommer även göra den långa och lite lät plågsamma bilresan dit till ett minne blott.
 
Svar: Makitas kyl/värmeväska har en kylförmåga från -18° C till +10° C och en värmeförmåga från +55° C till + 60° C.

Tänk vad bra en sådan väska skulle vara när det uppmanas till "hemester" i år också. Speciellt om man gör korta en dagarsutflykter i vårt fantastiska land. Men behöver ju inte resa speciellt lång innan man hittar fina resmål och att då ha med sig kylda eller värmda varor är ju perfekt.
 
Vilken populär vinst vi fick till den här veckan! Många är ni som ska börja resa så smått inom Sverige, många är ni som ska jobba på huset eller i trädgården i sommar. Den lycklige vinnaren den här veckan är @nikasp. Grattis säger vi och hoppas fjällturen blir minnesvärd!
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.