Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

För att Afrikapoolen har en!! Dessutom behövs den för alla kommande fester här o där samt när man kuskar runt bland polarnas byggprojekt!
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet mellan -18° C och +10°C samt en kapacitet att hålla värme mellan +55°C och +60°C.

Ända sedan jag flyttade till hus för första gången 2013 har min makitafrälsta gamle far ställt upp i vått och torrt och hjälpt till med alla renoveringar som man mer eller mindre dumdristigt gett sig in på. Det skulle vara fantastiskt att kunna visa min tacksamhet mot honom genom en kylväska som han kommer ha stor nytta av när han ligger ute på jobb och dessutom kommer från hans favoritmärke som han redan har matchande batterier till.
 
Kyla ner till -18, varmhållning till +60 grader. Eftersom verktygen fungerar felfritt så ska det bli ett rent nöje att resa med Makita.
 
Svar: lägsta temperatur-18 till 60 grader varmt

på fisketur i fjällen och långt till civilisationen kommer Makita kylväska passa perfekt
 
Svar: Den ultimata kylväskan kan hålla har en kyltemperatur på -18 ° till 10° C och en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C.

Verktygsparken här hemma är idag Makita. Det är dags för kylväskan att komma hem till sina kompisar. Stort plus att den är snygg också!
 
Väskan kan kyla mellan -18 till 10grader
Varmhålla till 55grader

Vore underbart med denna kylväska då det går åt mycket vätska att dricka Renoveringsprojekt av ett hus med synliga lerstensväggar och träbjälklag, tomma golv och en gammal spis. när vi lerklinar hela nedervåningen, bytt alla golv och fixat torpargrunden.
Bott i husvagn i 11 veckor och vi är glada om allt blir klart till jul.
 
Den har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Bra att ha, helt enkelt!
 
Sidan anger att den kyler mellan -18 ° och upp till 10° C och den värmer upp till 55° C.

Vilken genialisk produkt. Funkar lika bra på sommaren som på vintern, oavsett om det är byggande eller fritidsaktiviteter.
Klart jag vill vinna en sån!
 
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 60°C.
Skulle kunna passa bra under såväl köksrenovering som på semester och stranden!
 
Svar: Väskan håller kyla mellan -18°C till +10°C och värmer upp till 55°C.

Vår nyligen hjärtopererade son har behov av kylförvarade mediciner, med en tillförlitlig kylväska skulle vi kunna ta båten ut på långturer i skärgården och ha med oss medicinerna, någon annan semester lär det inte blir då vi inte kan semestra för långt ifrån sjukhuset.
 
Kyla från+10till -18 . Värme +55 och +60 grader. Vinna vill jag för att det verkar vara det bästa i bil , ute närman är många och i husbilen på tur. Har aldrig haft något liknande. Gunilla Andersson
 
Från -18 grader till 60 grader. Jag skulle vilja vinna den kylväska så jag kan ta med den på jobbet när det behövs och på bilsemester. har ingen eldriven kylväska idag, och makitas kylväska skulle passa oss perfekt då man även kan köra den på batteri.
 
Fråga: Mellan vilka temperaturer kan Makita-väskan hålla kyla respektive värme, som lägst och högst?
Svar: Kyltemperatur mellan -18 och 10°C, Värmetemperatur 55° och 60 °C

Motivering: Jag är en enkel människa, jag behöver inte mycket här i livet. När andra solar sig brevid poolen på terrassen och får sin paraplydrinkar serverat av betjänten Jeeves så lägger jag mig hellre på gräsmattan ute i trädgården vid ett träd och slappnar av. Jag behöver inte en Makita DCW180Z för att må bra helt enkelt. Men hade jag haft en så hade den fått göra mig sällskap där i gräset och likt betjänten Jeeves kunnat servera mig en och annan kall öl i den varma sommarhettan och visst hade det vart trevligt!
 
En väska vi aldrig skådat. Tänk att kunna ta med den fullpackad med glass på en skolavslutning eller lie varm mat till hela familjen!!! Från minus 18 grader till plus 10 grader när det gäller kyla och + 55 eller + 60grader när det gäller värme
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Jag bör vinna eftersom jag kan visa alla på strandhugget att jag använder proffsmaskiner, hemma och på stranden!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.