Makita kyl-och värmeväska har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C (60° C).

Jag vill vinna Makita kyl-och värmeväska. Jag bor i en lägenhet utan balkong och eftersom jag trivs utomhus så hade en Makita kyl- och värmeväska verkligen underlättat diverse utflykter till stranden, parken och andra platser långt ifrån hemmets bekvämligheter. Det hade varit till stor nytta att ha med sig en ordentlig kyl-och värmeväska som klarar att förse mig, och kanske sällskap, med godsaker.
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Denna väska hade varit perfekt för mig och min kollega som precis startat upp en snickar firma och bygger lösvirkeshus. Hade gjort sig väldigt bra ute på bygget när vi inte alltid har tillgång till kylskåp eller Micro
 
Svar på frågan:
Makitas väska har en kylkapacitet på -18°c till 10°c, väskan kan även användas för uppvärmning. Boxen har två inställningsmöjligheter för uppvärmning, en på 55°c och en på 60°c

Anledningen att jag vill vinna väska är att jag och min familj ska bygga nytt hus i urskogen. Vore skönt att ha en bra kylbag då vi i nuläget saknar bra förvaring till mat när vi är där och arbetar.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C (samtidigt som uppvärningskapaciteten uppges till 55° C)

Motivering: vi ser fram emot en skön sommar på stranden, och med denna väska hade vi kunnat vara där hela dagarna tillsammans med familjen. Makita är ett kvalitetsmärke som vi gärna vill ha mer av i hemmet
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C, och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Den hade varit helt perfekt när man ska hemestra med bilen. Och även när jag stor-renoverar huset :)
 
Den har en kylkapacitet från -18 ° till 10° C. Inte nog med det kan den också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

I slutet på Juli ska mitt gymnasiegäng ha en 10-års reunion ute på landet i Bengtsfors, också 10 år sedan vi vann SM-guld tillsammans på gymnasiet i innebandy :)

Denna hade helt klart förgyllt vistelsen då kyld dryck troligtvis kommer vara konstant efterfrågat ;) Självklart kommer jag med flera göra en ”shout-out” på sociala medier med denna magiska kylväska i centrum :D
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Motivering: skall bygga sommarstuga i sommar i de småländska skogarna och då skulle denna produkt förenkla och effektivisera arbetet!
 
Hej
Svaret på frågan:
Kyla från -18gr till +10gr.
Uppvärmning till 55gr.

Motivering:
Jag står precis och velar om vilket märke jag ska välja nu när jag ska köpa in alla batteriverktyg inför altanbygge och husrenoveringar här hemma. En putt i rätt riktning i form av en bra kyl/värmebox hade ju underlättat valet!

Mvh
 
Svar: -18 till 10 och uppvärmning till 55

Vi ska bygga en stuga ute i skogen off-grid, det blir perfekt att ha en sådan väska på plats under byggtiden och sedan på altanen. Solceller för laddningen och fräsch mat under hela bygget
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

I sommar nya saker som vanligt ska skapas.
Med den nyinköpa sågen all trallen galant kommer kapas.
Borra, skruva, klippa och såga.
Utan makita jag nog inte dessa projekt skulle våga.
Njuta av färdiga bygget är nog så viktigt
och med ny kylväska drycken kyls på riktigt.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Denna väska vore grym att ha med på fisketuren!! :)
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Vore ju guld värt på stranden med barn och bonusbarn, man kommer där med sin MAKITA (!) med hjul och kyla och allt
 
Om kvalitet och hög teknologi får råda, väljer jag en Makita kylväska som står för båda.

Svar: temperaturintervall -18 - +60 º
 
Kyl-/värmeväskan kan hålla saker kalla mellan -18° till 10° C samt ha en värmetemperatur upp till 55° C.

Känns klockrent att kunna använda sina Makita batterier till fler ändamål än verktygen. Sparar både på miljön och frustrationen över att innehållet i kylväskan blir varmt så himla fort som det blir med en vanlig kylbag!

/Markus
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55°

Då jag blivit med sommarhus 50 mil bort vore detta en perfekt resekompis så jag slipper stanna på någon taskig vägkrog och äta fet onyttigt mat. Utan kan själv välja en plats med fin utsikt för rast, vila och mat.
Att stugan dessutom ligger i ett område med hög risk för längre strömavbrott och långt till närmaste affär gör att en kylväska med batteridrift kan rädda dagen. Sur mjölk i kaffet är inget man vill ha. /Tetas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.