-18 till +55C jag älskar att hänga med familjen ute, vad förvånade de skall bli när jag tar fram en varm pizza, paj mm ur väskan.. jag skulle nog impa lite iaf
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Skulle gärna vilja ha Makitas kylväska för sommarens utflykter. Vinner jag inte så köper jag nog ändå. Ett måste för ett bekvämare sommarlov runt om i Sverige.
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Skulle vara den perfekta prylen att ha med ut i båten. Ett portabelt kylskåp skulle göra att båtturen kan förlängas och vi skulle kunna övernatta på valfri kobbe och ändå hålla oss mätta! En humörhöjare helt enkelt!
 
Väskan har kyla från -18 till +10 sen uppvärmning till 55 grader.

motivering: Som maiktanötd skulle den få följa med överallt Men först på husvagnssemestern, båtturerna och strandbesöken. Sen inför kommande husbygge som väntas till hösten så är det en perfekt komplettering till makita samlingen och då man kommer vara där dygnets vakna timmar till vi är klara. Då kan det vara gott med lite kall läsk och kanske någon öl framåt kvällen
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Denna kyl/värmeväska är verkligen något som hela familjen kommer få glädje av! Kommer användas flitigt. Får man med batterier finns det ytterligare incitament att utöka sin maskinpark :cool:(y)
 
Svaret är att väskan har kylkapacitet på -18 ° till 10° C. Uppvärmningstemperatur är enligt spec upp till 55° C.

Jag och barnen ska ut på tältsemester i sommar och jag har letat efter en sån här men de kostar alldeles för mycket för min plånbok.
 
Svar: väskan kan hålla kylan mellan -18 grader och + 10 grader celsius. I varmhållningsfunktion håller den 55 grader celsius.

vilken grym vinst! Denna rullande kyl/frys/varmhållningsväskan skulle rädda våran sommar. Mätta och nöjda barn är en förutsättning för en bra dag. Inför kommande semester är endast fantasin det som skulle begränsa oss, vill vi ta med oss varm mat går det bra och även kall mat. Väskan skulle få följa med på familjens upptåg och förhoppningsvis skulle det bli många timmar på badstranden där inte bristen på mat skulle tvinga oss packa ihop och åka hem efter halva dagen.
 
Väskan har kylkapacitet från -18 till +10 och uppvärmning i två steg, 55 och 60 grader.

Med småbarn och hus med trädgård vore detta ett perfekt tillskott. Har länge funderat på de enklare varianter som finns för kyla, men inget som håller måttet. Med bilsemestrar, renovering/ombygge och trädgårdsfix som primära fritidssysslor hade denna box blivit minst sagt välanvänd. Att utanpå detta få möjlighet att ge sig in i Makitas sortiment av batteriverktyg är en prick över i-et väl värd att utforska.
 
Redigerat:
Svar: DCW180Z från Makita kan hålla kyla och värme mellan -18 - +60.
Motivering:
Nu när vi är klara med vårt projekt i skärgården och vår badtunna äntligen är är på plats, så skulle en kyl-/värmeväska från Makita såklart sätta ytterligare guldkant på något som redan är grymt. Det skulle helt enkelt bli perfekt.

//Anders
 
  • En badtunna på en trädäck vid vattnet i skärgården med skymmande himmel i bakgrunden.
Redigerat:
Svar:
Kylning i fem steg mellan -18° och 10° C.
Två inställningar för uppvärmning, 55° och 60° C.

Motivering:
Efter att äntligen fått flytta in i det hus vi byggt själva (med Makita-maskiner, såklart!) i fem år är det nu dags att unna sig lite semester. Byggskåpbilen har blivit husbil, hus- och kattvakten är bokad och i sommar skall vi vara riktigt lediga i några veckor så att vi orkar kämpa vidare med husprojektet till hösten. Denna kylväska skulle göra våra veckor i bilen ännu friare och vi skulle kunna koppla bort omvärlden och bara ha det gött!
 
Mellan -18 till +55 eller +60 beroende på vart man läser.

5st inställningar för kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5°
2st inställningar för uppvärmning: 55° och 60°

Jag skulle främst använda den i min crossbuss när jag är iväg på tävlingar då jag ej har något kylskåp i den. Använder nu en traditionell kylväska för att hålla mat & dryck kylt så gått det går i 1,2 dygn. Utöver det skulle den självklart användas hemma i tex längre garagevistelser eller andra utflykter som stranden, båt mm.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C (samtidigt som uppvärmingskapaciteten uppges till 55° C)

Denna kylväska skulle passa perfekt till det äventyr min 13åriga dotter bett mig lära henne denna sommar, nämligen att flugfiska. Vore fantastiskt att som makita-användare få nyttja mitt batterissystem även till ett rent nöje.
 
Kylkapaciteten på Makitas Kyl- och Värmeväska är från -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperaturen är upp till 55° C.

En kyl- och värmebox från Makita skulle lösa mina vardagsproblem, eftersom jag till största delen har bilen som arbetsplats och nästan aldrig är i närheten av ett lunchrum.

Det skulle vara helt perfekt att kunna ta rast var och när jag vill för att kunna äta och dricka som normalt folk.
 
Svar: kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.Detta vore perfekta vinsten, då vi har en husbil och är ofta på resa.
 
Som lägst kan den kyla till -18 grader Celcius och värma kan den göra till maximalt 60 grader Celcius.

Detta hade verkligen varit det ultimata komplementet när man är ute och tältar med familjen! En produkt som jag tror verkligen hade gjort tillvaron väldigt mycket lättare :)

//N
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.