A
alla rider på vågen...
 
Stefan N Stefan N skrev:
Denna blir svårsåld. Låsbultar utan nyckel. [länk]

Vi tar några random fynd med.

[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
Var precis på väg att klicka hem hårspännet, men som tur var såg jag i sista stund att jag har fel kroppstyp. Hade kunnat bli hur fel som helst! Får hoppas på att nästa fynd passar mig bättre.
 
Kvinna i festbody med djup urringning och nätliknande mönster, tatuering synlig, framför oljemålning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Inte Sellpy, men tradera...

Vet inte om jag som kvinna tycker att den där looken är speciellt attraktiv???

:crysmile:
 
  • Gilla
PP2019 och 1 till
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
[bild]

Inte Sellpy, men tradera...

Vet inte om jag som kvinna tycker att den där looken är speciellt attraktiv???

:crysmile:
Nä, det tycker inte jag heller, och det kan ju finnas en anledning till att hon säljer den. :seenoevil:
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Kanske ska kompletteras med plagg under eller över? :thinking:
 
På ämnet Sellpy kan jag nu sammanfatta mitt Sellpy-år... beställde en påse i december 2020 och skickade in denna i januari 2021. Mina varor sorterades efter 18 veckor, dvs på försommaren. Därefter rensades massa bort som var "slitet, smutsigt, urtvättat" (helt felaktigt såklart, och man har chans att protestera och då lägger de ut det för försäljning ändå). Till en början säljer de vanliga plagg för ca 50-75 kr och därefter sänks priset. De sista plaggen som såldes nu nyligen gick för 30 kr styck och av de 30 kronorna går 2 kr till mig! :crysmile: Med tanke på tiden och arbetet kan jag summera det som fett ovärt och jag tror att jag även i fortsättningen kommer att skänka bort mina kläder istället.
Räknade ut nu att mina plagg har sålts för totalt 525 kr och av detta har jag fått 83 kr = 15%.
 
Violina Violina skrev:
Vet inte om jag som kvinna tycker att den där looken är speciellt attraktiv?
Jag tor inte att du är målgruppen heller. ;)
 
Nyfniken Nyfniken skrev:
Jag tor inte att du är målgruppen heller. ;)
Vilken målgrupp är det? Kvinna som gillar fest?
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Vilken målgrupp är det? Kvinna som gillar fest?
Män.
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Män.
Som gillar fest?:geek:
 
  • Haha
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
P Pin skrev:
Som gillar fest?:geek:
Du kan kalla det vad du vill. :rofl:
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Krilleman
P Pin skrev:
Som gillar fest?
Nej, inte fest.

Men många män gillar konstigt nog att "bäst före datumet" har gått ut sedan länge. ;):surprised:
 
Krilleman Krilleman skrev:
Nej, inte fest.

Men många män gillar konstigt nog att "bäst före datumet" har gått ut sedan länge. ;)
Tidlöst, aldrig varit inne. :cool:
 
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
På ämnet Sellpy kan jag nu sammanfatta mitt Sellpy-år... beställde en påse i december 2020 och skickade in denna i januari 2021. Mina varor sorterades efter 18 veckor, dvs på försommaren. Därefter rensades massa bort som var "slitet, smutsigt, urtvättat" (helt felaktigt såklart, och man har chans att protestera och då lägger de ut det för försäljning ändå). Till en början säljer de vanliga plagg för ca 50-75 kr och därefter sänks priset. De sista plaggen som såldes nu nyligen gick för 30 kr styck och av de 30 kronorna går 2 kr till mig! :crysmile: Med tanke på tiden och arbetet kan jag summera det som fett ovärt och jag tror att jag även i fortsättningen kommer att skänka bort mina kläder istället.
Räknade ut nu att mina plagg har sålts för totalt 525 kr och av detta har jag fått 83 kr = 15%.
Om något av plaggen sålts för 10340kr hade det ju gått betydligt bättre! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.