Svar 55w
Ju fler desto bättre brukar det ju heta och här har vi en som definitivt gör tillvaron bättre för alla !
 
Svar: 55 W

Jag bor i en liten marklägenhet i ett gammalt hus med usel ventilation.
Familjen består av mig och 2 katter.
Att mina pälsklingar hårar(pälsar) ner är En sak, men eg värre är att kattsanden dammar.

Jag har länge tänkt skaffa en luftrenare att ha i anslutning till lådorna, men pga grav apati
som bottnar i utmattningssyndrom(väggkrasch) med än så länge över 3 års "väntan" på att börja må normalt så har jag inte orkat/klarat av att ta tag i det.
-Följderna har bl a blivit lång arbetsmarknadfrånvaro så nu tål inte ekonomin några extra utgifter längre.
 
SVAR: 55 W

Jag har allergi mot pollen och damm. Vi är flera i hushållen som sover mkt dåligt pga pollen i lägenheten...
 
Enkelt har man det kan man andas rent
 
Svaret är 55W. Den skulle vara en perfekt hjälp till min allergiska sambo.
Alldeles speciellt nu i pollentider....
 
Exostor Exostor skrev:
Svar: 55w

Vi har en Electrolux luftrenare och även om den gör nytta så besväras fortfarande både jag och hustru svårt av pollenallergi mellan april och juli varje år. Mediciner hjälper inte. Vi är totalt utslagna 25% av året.
Max effekt 55 watt


Virus, allergener och smuts, det finns överallt
Det kan vara farligt och inte ballt
Vi vill ha en Philips luftrenare med ett filter där de kan samlas
För att vi ska få vara friska och inte med dem blandas
 
Unikt namn
55w

Gillar inte att dammsuga och behöver hjälp i kampen mot dammråttorna!
 
Maximal effekt på 55W
Med svår pollenallergi och då även överkänslig för våran katt, så vore en luftrenare toppen. Jag kan inte ha öppet fönstret, för då blir det värre. Den gamla luftrenaren har gått sönder och den jag tänkte köpa liknade ett klösträd i tyg för katten. Så nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag borde köpa. Hjälp mig att sluta vela och skänk mig en luftrenare
 
55 w är svaret
Vårat barnbarn snart 3 år har allergi för bla. damm. Vore ju en dröm att uppvakta honom med en present som verkligen hade gjort skillnad för hans liv.Då kunde han säkert även kunna övernatta här hos farmor o farfar, vilket vi alla tre ser fram mot.
 
55w är svaret.

Ren luft är bra, av det kan man inte för mycket ha.
Trots svartmögel och asbest, en luftrenare hade gjort livet till en fest.
 
Svar 55 watt
I familjen har vi problem med astma
och allergi. En luftrenare från Philips skulle kunna minska våra besvär.
 
Svaret är 55 Watt

Eftersom jag i stort sett hela mitt verksamma arbetsliv har jobbat i renrum vet jag precis hur fantastiska HEPA-filter är. Och på nästan varje arbetsplats jag jobbat på har det på våren kommit medarbetare som bara suttit still och andats ren luft innan arbetsdagen börjar.
Därför vill jag också ha ett ”renrum” hemma!
 
svar: 55W
Jag vill gärna vinna luftrenaren för att kunna underlätta för min stackars näsa under pollenperioden.
 
55 W är det

Det skulle vara underbart att få se dottern komma ut ur sitt instängda rum där hon barrikerat sig pga pollen som gör att ögon och näsa rinner och kliar.

denna Philips skulle inte bara göra underverk med luften i vardagsrummet den är ju mer som en snygg möbel med reningsverk :love::giggle:
 
Svar 55w.


Snoret rinner ur både öron ögon och näsan. Tänk att då ha en sån här manick som renar luften runt en
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.