55 watt.

Vilken lycka, låta denna renare filtrera bort damm och andra partiklar!
Frigöra tid till familjen, lyxigt ☀️
 
55W

vi har på kort tid fått två barn som gärna sover inne hos oss. Mysigt såklart, men det blir dammigare än vanligt i sovrummet. En sån här skulle vara väldigt kul att testa för att se om den hjälper!
 
Svaret är 55w

damm damm damm pollen och en massa mer damm . Frun som är allergiker går runt och snörvlar och hostar konstant.. vill gärna ge henne denna gåva så hon slipper allt elände!
 
Max effekt: 55W, vilket betyder att den drar energi ungefär som en glödlampa
 
55W.
Önskar vinna så att min astmatiska och allergiska make får bättre inomhusmiljö. Vi har två katter som hjälper till att samla pollen i den päls de lämnar efter sig överallt.
 
Maximal effekt på 55W

Jag och äldsta dottern vaknar alltid med täppta näsor och det tar halva förmiddagen att snyta sig ren så vi kan andas. Båda är känsliga mot damm, kvalster och pollen. Det här låter som den ultimata prylen för oss. Håller tummarna!
 
Svar: 55 Watt

Jag och sonen är allergiska mot oss själva (Björkpollen och vi heter Björk i efternamn :) ) och frun i princip allt annat som blommar och det gör hennes nätter rätt odrägliga (mina med för tydligen snarkar man rätt ordentligt då! :) ). Hjälp! :D
 
Svar 55w.

Som boendes i ett blåbetonghus är det av yttersta vikt att få bort de minsta partiklarna där radondöttrarna kan fästa. Plus en hund som är underbar men förpestar miljöindex inomhus :crysmile:
 
Svar: 55w
Då 3 av 4 familjemedlemmar lider av pollen allergi vore en luftrenare rena drömmen för oss.
 
Svar 55 watt
Vi håller på o renoverar lite o d har blivit dammigt överallt så man skulle behöva lite hjälp o rena luften när man städar här hemma nu
 
55 W. Jättebra kapacitet som skulle passa strålande i vårt gamla hus som, behöver en uppfräschning av luften. Jag vill vinna den för att mina barn ska kunna vistas i huset, med mitt goda samvete, för vad är viktigare än att barn mår bra? Tack för tävlingen/Boa Wall
 
55W

Som pollenallergiker skulle jag verkligen uppskatta ett riktigt bra sätt att rena luften.
 
Svaret är 55W.

När man behöver jobba hemifrån och samtidigt behöva ha fönster öppet för att få lite cirkulation i luften hade det varit perfekt med en luftrenare för att slippa våren och sommarens allergiproblem!
 
Svaret är 55w

Skulle verkligen villa vinna då vi nu är 3 av 4 i familjen som har Pollenallergi. Skulle förbättra vårt liv avsevärt!
 
Rätt svar 55w. Ju flera desto bättre brukar det ju heta och här har vi en som definitivt gör tillvaron bättre för alla !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.