Svar: Avfuktning: 33,6 liter/dag

Bor i en villa med luft luft idag, tyvärr går den inte att köra på kyla då kondensvattnet läcker ut, och droppar rakt ner i trappan. I och med detta så blir ovanvåningen super varm på sommaren och jag håller på att fixa till dotterns rum där uppe. Och som den 3-åring hon är så är hon ju jätte taggad på att få flytta upp där. Med denna luftkonditionerare så finns det faktiskt möjlighet för henne att få flytta upp dit denna sommar!
 
Jag gissar på ca 33,6 liter/dag. Varför ska jag vinna? Bäst i test ju, jag älskar saker som är bäst i test, den kommer få ett mycket varmt mottagande!
 
Svar: 33,6 liter/dag

Jag skulle behöva den till min 15 åriga son sovrum då han lider av kraftig pollenallergi som påverkar hans pluggande negativt. Jag hoppas att produkten ska lindra så att han kan få en så bra miljö i hans rum som möjligt så att han kan göra läxorna utan besvär/ minskad besvär av pollen.
 
Svar: 33,6 liter/dag

Motivering: Vi har ett klassiskt 50-talshus med isolering och ventilation därefter. Självdraget är obefintligt på sommaren och värmen samlas på ovanvåningen som i en varmluftsballong. Tyvärr har vi samtliga sovrum på övervåningen och varje sommar blir vi lika förvånade över hur varmt det är. Det skulle helt enkelt vara väldigt skönt att slippa den värmen på sommaren och kyla lite innan det är dags att sova.
 
Svar: 33,6 liter/dag

Alldeles snart ska jag och min sambo få barn för första gången ☺️ Vi har under våren renoverat hela övervåningen för att få ett ordentligt badrum, sovrum och barnrum. Problemet är att det blir fruktansvärt varm på övervåningen under sommaren och vi har länge gått i tankarna att införskaffa en luftkonditionering. Att vinna en Cortina Silent hade varit perfekt för att göra det behagligt för bebisen som kan komma när som helst nu
 
Svar: 33,6 liter/dag

I vårt 60-talshus med stora fönster åt sydväst blir sovrummen på ovanvåningen olidligt varma på sommaren. Att försöka vädra leder bara till att mer varm luft kan sugas upp från nedre våningen så vi kan inte skapa svalka till barnen innan det är dax för dem att sova.
Eftersom alla lägger sig vid olika tid på kvällen skulle en portabel AC kunna flyttas efter behov och kyla alla tre sovrum till en behaglig temperatur innan läggdags.
 
Svar: Avfuktning: 33,6 liter/dag

Nu när man i Corona tider jobbar hemifrån så hade det behövts lite svalkande luftkonditionering.

Det blir lätt varmt i rummet när solen ligger på och värmer upp vårat hemmakontor.

Sedan när det är dags för semester så tar vi den med oss ut i stugan :)

Hoppas hoppas på en varm sommar men med en möjlighet för svalka :)
 
33,6 l per dag.

Med ett 70 tals hus med källare
Behövs något som gör luften snällare
Så vi slipper att nysa
Och åt lukten fnysa.
 
Jag gissar på 33,6 liter per dag.
Sonen har sitt rum på övervåningen i västerläge, där han både pluggar och jobbar. Sedan åtta år är han produktiv på Youtube och lägger åtminstone 20 timmar per video. I dagsläget har han tre strategiskt placerade fläktar för att göra skillnad, men denna produkt gör nog stor skillnad för honom!
 

33,6 l/dygn

mvh Jonas Larsson
 
Svar: 33,6 liter/dag klarar den av

Denna skulle sitta fint på mon övervåning där det bli olidligt varmt på sommaren. Det brukar lösas genom att öppna fönster och köra korsdrag några timmar innan man ska sova, samt fönstret öppen hela natten.
Men nu med lilla dottern också vill jag göra det smidigare samt bättre med en AC
 
Svar: 33,6 liter per dag.

Denna stackars farsa behöver hjälp NU, för min svettiga son och fru.

Tonårshormoner och klimakteriebesvär – ingen kombination jag håller kär. Allt blir jobbigt, över hemfriden vilar en tung atmosfär.

Våra gemensamma intressen som bortflugna är, allt vi gjorde med passion. Tänk om vi med Wood's hjälp kunde återskapa vår fina relation!
 
Maria T
Svar: Kapacitet för avfuktning 33,6 liter per dag.

För egen del är inte varma sommarnätter ett problem då jag under uppväxten bott i flera länder med betydligt högre temperatur och luftfuktighet, men min make anser att +19 är likställt med värmebölja så jag skulle uppskatta att få behålla honom i vårt gemensamma sovrum i sommar istället för att han tar sin tillflykt till gästrum eller källare.
 
Avfuktning: 33,6 liter per dag.

Jag är värd denna fantastiska maskin då jag jämt och ständigt vaknar om natten i mitt svett efter fruktansvärda mardrömmar om vad som är nästa stora sak som ska bytas på mitt gamla hus.
Handlingen brukar variera mellan tak, dränering, avlopp.
Ge mig maskinen så jag snabbt kan somna om och påbörja bygget i drömmarnas land.
 
33,6 liter/dag

Jag älskar verkligen vår sekelskiftesvilla och skulle aldrig vilja flytta därifrån...
men ett trähus blir varmt, mycket varmt på somrarna. Först trädgårdsarbete
och renovering av köket... sen en alldeles för varm dusch innan det är dags att läsa en
lång väl utvald saga för tre efterlängtade kids. Fräsch svalkande luft skulle
betyda så mycket för hela familjen!

Drömmer om den bästa present, att få svalkande inomhusklimat till 100 %.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.