Avfuktning på 33.6 liter/dag.

Hej.
Med en höggravid fru är klagomålen många. En AC skulle få tyst på en del och när den lila grabben kommer så hoppas vi på en sval och behaglig tillvaro.
 
33,6 liter per dag. Svart tegeltak, sovrum på 2a våningen och inga takfönster gör det lite jobbigt på sommaren. Med denna kommer vi att sova gott.
 
Avfuktning: 33,6 liter per dag


Har ett loft ovanpå garaget som sönerna använder som sitt häng.
Dock så blir det ganska så varmt på sommaren.
Skulle passa utmärkt med en luftkonditionering där uppe.

då den är portable så kan man ju flytta den till sovrummet när värmen blir olidlig där också
 
Avfuktning: 33,6 liter/dag.
Med 4 personer på 8kvm som värms upp av en oisolerad vind(bastu) och ett obefintligt självdrag till ventilation, så vore det trevligt om barnen kunde somna i ett svalt sovrum så jag äntligen fick kolla klart på byggahus forum i lugn och ro.
 
33,6 liter/dag. Om jag vinner kommer ungarna somna lättare varma sommardagar
 
33.6 l/dag

En oisolerad campingstuga som ska rädda familjen från tonåringens deathmetal under sommaren. Stugan är redan för varm i vårsolen och våra öron behöver vila. Growling är spännande i 15 sekunder så förstå vår situation.
 
Svar 33.6l per dag.
Då vi är 6 personer i ett litet hus har vi alla sovrum på övervåningen. Med huset i solläge hela dagen blir det olidligt varmt då vi ska sova. Om jag skulle vinna denna skulle ni glädja 6st på en gång.
 
Avfuktning: 33,6 liter/dag

Man bor i Norrland, samlar på sig luftfuktare och diverse element för att inte bli ett fryst russin varje vinter. Så flyttar man till västkusten och helt plötsligt är extraelement och luftfuktare bara skrot värt. Nu ska det alltså vara luftAVfuktare och AC för att man ska överleva. Kan ni skänka en Cortina för att lätta på denna pina?
 
33,6 liter/dag.
Vi tänkte inte riktigt till när vi byggde huset så det flesta fönstren på övervåningen är fasta. Pendlar mellan varmt och väldigt varmt så fort solen är framme.
Den här skulle underlätta enormt, problemet med att fönstertvätta får lösa sig på annat sätt.
 
33,6 liter/dag

Efter att ha inrett ovanvåningen i vårat hus med sovrum till hela familjen, så har vi märkt att det redan nu börjar bli väldigt varmt där uppe soliga dagar. En luftkonditionering lagom till högsommarvärmen skulle hjälpa oss att sova gott om nätterna.
 
Svar: Avfuktning: 33,6 liter/dag.

Vi bor i ett hus som lider av otroligt varm övervåning under sommaren. Snälla som vi är så fick dottern sitt rum där uppe. :thinking:
Hon kommer ibland ner till oss helt genomsvett på natten. Har testat en billigare version men anslutningen till fönstret var fruktansvärt dålig. Den här verkar bättre! Hoppas på en dräglig sommar till min fina dotter! :D
 
Avfuktning: ca 33,6 liter per dag

Då pandemin har satt mig i hemmakontor och vi inte kan reglera värmen så bra när solen värmer på blir arbetsmiljön inte speciellt behaglig och vädring är uteslutet då pollen inte är välkommet.
Dessutom sätts nya policys i verksamheten som kommer bidra till man jobbar hemifrån även efter pandemin är över.
En AC hade underlättat för mig och min familjs vardag för att inte tala om för vår lilla lurviga hund som inte favoriserar värmen.
 
  • Avfuktning: 33,6 liter/dag
  • det vore helt fantastiskt att vinna en sådan produkt som skänker en härlig inomhus klimat då vi har härliga varma dagar utanför, som vi njuter av och att sedan veta att natten blir härligt sval med en massa varma drömmar.
 
Avfuktningskapaciteten är 33,6 lit/dag.
Jag vill vinna denna för att jag är en kvinna i mina bästa år med vallningar och är därför i stort behov av en AC nu i sommar ;)
 
Svar 33,6 liter/dag

Perfekt portabel luftkonditionering för lägenhet i söderläge.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.