:love:
Med sina 10-års garanti för genomrostning, så kommer postlådan överleva mig, som redan nu är rostig.
 
10 års genomrostgaranti.

Efter att svärfar har utsmyckat vår 20 år gamla brevlåda med ”konst” hade det varit kul med en brevlåda som man slipper skämmas över.
 
Svar: 10 år.
Efter tidningsbudet körde på vår brevlåda går den ej att låsa och stänga som de borde så en ny brevlåda där posten och paketen ligger säkert hade varit en perfekt present som verkligen hade kommit väl till pass
 
Svar. 10 års genomrostgaranti
Jag vill gärna ge bort min postlåda modell mindre till grannen. Deras postlåda sitter på tre kvarten och postbäraren får vara lite av en akrobat för att få i posten. Vi behöver verkligen en större låda så man kan få i mer paket och post i.
 
Tack alla, för era motiveringar den här veckan! Det är tydligt att postlådor är ett problemområde för väldigt många husägare och kanske inte alltid hamnar högst upp på prioriteringslistan. Vinsten den här veckan går till @nino, som inte ens har sitt namn kvar på lådan... Då blir det ju svårt att få post! Grattis säger vi och hoppas att vinsten levereras till rätt låda... :)
 
  • Gilla
Wanerskog och 1 till
  • Laddar…
Genomrostgarantin gäller i 10 år.
Till vårt nya svarta staket passar inte en 12 år gammal grön postlåda. Men det viktigaste är att när vi är ute och reser med husbilen behöver vi en rymlig brevlåda som rymmer på tidningar och paket och reklam.
 
K kjellinge skrev:
Genomrostgarantin gäller i 10 år.
Till vårt nya svarta staket passar inte en 12 år gammal grön postlåda. Men det viktigaste är att när vi är ute och reser med husbilen behöver vi en rymlig brevlåda som rymmer på tidningar och paket och reklam.
Tävlingen avslutad, undertecknad vann lådan
 
nino nino skrev:
Tävlingen avslutad, undertecknad vann lådan
hur är lådan ett år senare.

stannar locket uppe eller far det alltid ned?

är det "vasst" för brevbäraren att öppna locket?

regnskydd?

annan kommentar om lådan?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.