Svar: 10 års genomrostgaranti. Motivering: Skulle vara så trevligt att byta ut nuvarande postlåda, som blivit påkörd av säkerligen olycklig bilist.
 
Svar: 10års genomrostgaranti

Är verkligen i behov av en ny brevlåda. Den gamla är som Gevalia väl genomrostad....
 
10 års genomrostgaranti.
Min brevlåda lyfter på locket vid blåst och regn så posten blir svårtolkad:)
 
Svar: 10 år garanti!

Vi har en jättegammal brevlåda i plast med tvivelaktig funktion. Den kan knappt håll tätt och skulle behöva bytas ut. Denna låda ser ut att både robust och stor för att tillgodose vårat behov. Vi får paket flera gånger i veckan så detta hade varit väldigt bra.
 
10års garanti
Har en gammal rostig i plåt med fruns efternamn som ogift och bonusdotterns efternamn, mitt försvann när snöplogarn körde in i lådan
 
10 år.
Hade sparat många bilresor för framförallt dottern om paketen kom direkt hem.
 
10 års garanti mot genomrostning.
Vi vill gärna vinna den då vi håller på att bygga hus och en sån fin postlåda hade passat så himla bra till nya huset
 
Tänk vad det vore snyggt
Efter året av paketleverans
Kunna veta att posten vilar tryggt
När vi äntligen reser någon annanstans

Att ha en sådan låda
Så vacker att beskåda
Och med 10 års garanti
Samt lås - tack gärna säger vi!
 
10 års garanti!

Bygger hus just nu och efter flera oväntade avgifter hade det varit väldigt trevligt att vinna denna fina postlådan :love:
 
------------------------------------------------------------------

10 års rostgaranti

Motivering: just en sådan här postlåda hade stått väldigt fint hos mig! Att den rymmer paket är en stor fördel då jag mestadels handlar online nu i pandemin.
 
Svar: 10år
Nyligen så tyckte ett fraktbolag att ett paket som var lite bredare än vår postlåda med all säkerhet skulle gå ner bara man tryckte lite. Det resulterade i att locket nu sitter ”fast” med tejp och buntband. Vi fick precis barn så inköp av ny postlåda har tyvärr halkat ner på priolista. Så att vinna denna skulle hjälpa oss att slippa få blöt post. :)
/Tobbe & Kicki & Bob
 
10 år
Med ständigt små pikande lappar från vår trevliga brevbärare att postlådan inte går att öppna utan kofot, rosten färgar breven bruna och fåglarna bygger bo är det nog dags att fundera på att byta ut vår gamla trotjänare. Vi har kikat på att bygga en ny av spillvirke, men hade blivit lyriskt glada över en sprillans ny postlåda från Berglunds. Så håller tummarna för lite tur
 
Svar: 10 års genomrostningsskydd

Jag skulle va sjukt nöjd kund
om jag vann en Berglund.
Med en trygg funktion som HandStopp
Har jag gott om hopp
att post få behålla.
Den gamla brevlåda jag nu har är en nolla.
Vilken färg den har?
Svårt att säga då det mest är rost kvar.

Sara Wänerskog
 
Svar: 10 års garanti mot genomrostning.
Har precis flyttat in i vårt nybyggda hus. Givetvis har vi även köpt en postlåda. Men när snålheten bedrar visheten upptäcker man snart vissa brister, som tex att locket blåser upp och det regnar in i lådan med dyblöt post som resultat. Om vi ändå hade satsat på en MP3500 från början! Så mycket irritation vi sluppit för att inte tala om smidigheten att få paketen direkt hem.
 
Vår nuvarande postlåda har min hädangångne far snickrat och min dotter målat katt och naturmotiv på, dessvärre så börjar den på att ha sett sina bästa dar. Men ska den bytas ut så ska det vara mot som svarar upp till dagens krav på att klara både brev och paket. Dessutom i en snygg design som smälter väl in i staketet intill vår uppfart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.