R
Hej
Vi har gatans mest bedrövliga låda nu vill vi få gatans finaste!
10 år är svaret
 
  • Gilla
SteWal49
  • Laddar…
10 års garanti mot genomrostning.

Skulle gärna skänka denna till min mamma som bor kvar i föräldrahemmet som aldrig bytt låda. Skulle vilja ge den som tack för att hon tog hand om vår son under tiden vi legat på BB.
 
10 års genomrostgaranti

Efter att vår brevlåda sprängts med smällare två år i rad så skulle det vara fint med en som håller för rackartygen. Rostskyddet skulle öven sitta fint här nära havet på västkusten.
 
  • Haha
Xaktly
  • Laddar…
Min sambo har gjort en sport av att planera webhandeln så att godset ska få plats i vår standardbrevlåda o vi slippa åka till utlämningsstället i Corona-tider. Vid inflyttningen blev det första bästa brevlåda som vi köpte, jag byter gärna upp mig till en sådan snygg pjäs istället!

10-års rostskyddsgaranti låter ju kanon!
 
Svar
10 års garanti mot genomrost.

Motivering
3 år efter att vi byggt klart huset har vi fortfarande ingen brevlåda att snacka om, då den nuvarande temporära flugit i marken så många gånger att botten flyger ut varje gång postis kommer förbi med något tyngre och blir lika förvånad varje gång han plockar upp våra brev från marken.

Detta då, hur ska vi säga, men fru har lite svårt att bestämma sig om färgen på brevlådan. Och vore det inte tur nog att detta är märket vi bestämt oss för sen tidigare. Så snälla, få ett slut på vår postmisär, bestäm färgen åt oss!
 
Svar: 10 års garanti
Motivering: äntligen skulle jag och min son kunna se fram emot paket av allahanda slag, stora som små eller platta och få. Med en brevlåda med sådan finish, praktiska finesser så vore vårt liv både enklare och mer spännande!
 
Svar: 10 år
Efter att ha lagt 6 månader och alldeles för mycket pengar är nu nya uppfarten klar, men än har vi inte prytt början på den med en fin postlåda. Med tanke på hur mycket det e-handlas till barnen på tradera så måste det bli en som tar paket.

Ny asfalterad uppfart utan postlåda vid en klippvägg och vägskyddsräcke.
 
10 års garanti. Vi bygger hus och det är mycket saker som behöver köpas in. Att vinna en brevlåda, speciellt en som den här, skulle vara toppen!
 
T Taxture skrev:
10 års genomrostningsgaranti

[bild]

Efter besök av en lite klantigare lastbilschaufför vore det trevligt med lite ordentligare brevlåda
Varför har du fem postlådor istället för en stor? Du kanske bara beställer små paket?
 
Svar: 10års genomrostgaranti.

Vi och grannarna ska vilken vecka som helst nu gjuta ett fundament för postlådor.
Denna blir då perfekt och våran temporära plastlåda kan få pensioneras efter två års tjänst, i dagsläget räcker den inte riktigt till. Så denna blir perfekt storlek.
 
Silver78 Silver78 skrev:
Varför har du fem postlådor istället för en stor? Du kanske bara beställer små paket?
Det var inte bara min brevlåda som strök med..... grannarnas också, samlingsplats vid min infart
 
Svar: 10 års genomrostgaranti.

Det vore skönt med en låsbar postlåda. Vår står 300m från huset så det är svårt att ha den under uppsikt. Det är dessutom en liten plåtlåda som sjunger på sista versen och i den får inga paket plats, inte ens om jag skulle beställa ett frimärke.
 
Svar: 10 år
Så mycket paket jag beställt hem senaste året så är praktiskt taget delägare i Bring, Airmee, Budbee, Apotea, DHL och you name it! Behöver en större brev-/paketlåda! Min har dessutom rostat sönder...
 
Svar: 10 år genomrostningsgaranti

En ny postlåda jag är i behov av nu
För min andra den blev delad mitt itu
En stor plogbil kom och körde
Och min lilla postlåda han förstörde
 
Svar: 10 års genomrostgaranti.

Tyvärr har någon backat på vår brevlåda som just nu har en lutning på 45 grader. I kombination med att vi får mycket brev och paket skulle det vara perfekt med en ny brevlåda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.