Svart postlåda MP3500 från Berglund med öppen topp och paket inuti, placerad bredvid buskar.
Den här veckan kan du vinna den praktiska postlådan MP3500 Från Berglund. MP3500 kan ta emot både post och paket och med den smarta flyttbara innerhyllan får din postlåda en flexibel volym, från 30 till 50 liter. HandStop-funktionen förhindrar objudna att ta ut post via inkastluckan. Postlådan tillverkas i Berglunds högsta plåtkvalitet QualitySteel10 och har en stabil konstruktion som gör postlådan tålig och perfekt för skandinaviska väderförhållanden. Den är utrustad med kraftigt cylinderlås och externt väderskydd som skyddar mot smuts och fukt.
Värde: 1 700 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna postlåda MP3500, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur lång garanti har postlådan för genomrostning?
Vinnaren utses fredagen den 14 maj.
OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Angu302 och 14 till
  • Laddar…
Så mycket paket jag fått vid dörren så borde det va givet att jag vinner denna.
Svar: 10 års genomrostgaranti.
 
BigR
Svar: 10 års genomrostgaranti.
Motivering: Nuvarande brevlåda är upphängd med ett spännband, läcker in regnvatten och rymmer inte alla paket som strömmar in med våra nya köpvanor.
 
En stabil, säker och vacker postlåda :love: med 10 års genomrostningsgaranti skulle jag verkligen behöva. Då min gamla är bucklig och ful efter minst 20 år på nacken. Jag blir gärna en stolt ägare till en låda från Berglunds så mina grannar blir grön av avund och vill oxå ha en. :D:p:rofl:
 
10 års genomrostgaranti.

Efter 20 år i lägenhet har nu behovet för sitt brevlåda uppkommit. Inget vettigt får plats i standard-brevlådan..
 
10 års garanti mot genomrostning.

Jag har en liknande låda idag redan, men efter att den blivit nedplogad i diket och även blivit påkörd av en asfaltläggare så är den inte i så fin form längre. Det har dessutom vid nedplogningen kommit sand I låset, så det fungerar inte heller längre.

Jag får väldigt ofta paket från olika leverantörer och jag har kompletterat min postlåda med en dörr-/fönstersensor som kopplats till hemautomatiseringen så att jag vet när någon lämnat paket eller post i den (det är ju inte precis varje dag längre) och dessutom så är det vid så många olika tider på dagen numera. Jag tänker naturligtvis göra samma med denna om jag vinner den.
 
Svar: 10års garanti för genomrostning

En postlåda kan vara det första som möter en då man kommer hem. Att förfina första intrycket vore väldigt passande i samband med att vi försöker göra en ny entré till vårt hus.

Ps, vår nuvarande brevlåda är genomrostig och svåröppnad då låset kärvar kraftigt.
 
richardtenggren
Svar: 10 års genomrostgaranti.

Vi har en postlåda idag där vi hört av brevbäraren att det är krångligt med paket och större brev, så denna skulle verkligen hjälpa oss. Vi får säkert några paket i veckan. Låset på nuvarande låda kärvar också.
 
10 års genomrostningsgaranti

Deformerade gröna brevlådor hopslängda på marken bredvid en grusväg, tecken på skada efter olycka.

Efter besök av en lite klantigare lastbilschaufför vore det trevligt med lite ordentligare brevlåda
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
T Taxture skrev:
10 års genomrostningsgaranti

[bild]

Efter besök av en lite klantigare lastbilschaufför vore det trevligt med lite ordentligare brevlåda
Du vinner i kategorin klantigaste förare av stora fordon!
 
  • Gilla
ctall
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Du vinner i kategorin klantigaste förare av stora fordon!
Han hade lite större ekipage än min ”lilla tridembil”.........

Står en 13meter lång 63ton tung pålkran på trailern ;)

En 63 ton tung pålkran på en långtrailer vid sidan av en väg. Orange lastbil märkt "Schwertransporte" transporterar en stor pålkran, skyltad "Bred last".
 
D09
Svar 10 år genomrostningsgaranti

Jag orkar inte kolla postlådan så ofta så det hade varit fint för brevbäraren att bli av med posten samtidigt som breven håller sig torra iaf 10 år :)
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
H
Svar: 10 års genomrostgaranti
Jaaa! Den villl jag vinna den skulle passa vårt nya hus, vi kommer att få ha våra postlådor på en gemensam plats och får det plast större brev och paket i den så skulle det underlätta mycket, annars får vi åka 6 km för att hämta posten. Den gamla är så sliten så den kommer att få åka till tippen!
 
A
10 år

Motivering: Vi har renoverat hela huset som varit vanskött i 20 år. Nuvarande rostburk är det enda som, tillsammans med en halvrutten farstu, påminner om gamla tider. Men plånboken behöver andhämtning och en postlåda modell större vore fint!
 
Berglunds postlåda MP3500 har 10 års garanti mot genomrostning.

Eftersom jag har jättetrevliga brevbärare som alltid ger mig rätt grejer i tid vill jag såklart vinna en ny postlåda så de har något fint och praktiskt att lägga familjens post och mindre paket i. Har redan finaste huset på gatan så nu vill jag ha finaste postlådan också.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.