10 998 läst · 134 svar
11k läst
134 svar
Quiz: Är du en mästare på att grilla?
Jag hade samma upplevelse tills jag skaffade gasolgrill, då föll alla bitar på platsKnockOnWood skrev:Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 290 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Fast egentligen var detta fusk!
I själva verket fick jag
[bild]
Vilket väl inte var så dåligt, med hänsyn till att jag slutade grilla för 40 år sedan,
för att jag var en så usel grillare.
Grillarna åkte på tippen, och grannarna fick ta över påsarna med grillkol.
(Sedan så skaffade vi oss höns, och ägg är ju inget man lägger på grillen )
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 630 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 630 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 953 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Hmm mer än 50% hade alla rätt, lite väl enkelt?
Hmm mer än 50% hade alla rätt, lite väl enkelt?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 363 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Medlem
· västra götaland
· 84 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 369 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 049 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
10/10 rätt trots att jag inte grillar, det lönar sig att bo med en grill-fantast.
Böjd att hålla med, men man vet ju vad folk tänker att BBQ är generellt så det gick ändå att få poäng.Cheesen skrev:
Jag fick ändå 9/10 eftersom jag aldrig kunnat få något detaljerat svar av någon vad de praktiska skillnaderna är på kol och briketter (och eftersom jag inte äger en grill har jag inte brytt mig så mycket heller, ska erkännas). Men nu vet jag i alla fall en skillnad!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 183 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 458 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"