Svar: 4,5 kilo

Ett måste för att inte komma på kant med sin fru
 
4.5kg

Slaget om kanterna är förlorat, men kriget ska vinnas!
 
Den väger 4,5 kg.

Nyligen byggt hus och anlagt ny trädgård, och då vi bott i lägenhet tidigare är jag rätt kantig vad gäller allt som ska göras utomhus
Ryobi har varit ett prisvärt val för mig då flertalet redskap behövts införskaffas senaste året och denna hade varit ett välkommet tillskott i familjen!
 
Svar:4,5 kg Mina kanter är något som min rygg inte kan klara,
men lösningen är denna fantastiska Ryobi vara.
 
Hej, 4,5 kg väger den. Ser ut att vara den bästa knä/rygg räddaren.
 
Den väger 4,5 kg med batteri.
Denna blir perfekt att använda då jag lägger ner trådar till robotklippare åt mig själv, släkt och vänner! Jag har letat efter precis just något sådant här och nu dök den upp framför ögonen sådär bara. Toppen!
/Anders G
 
Svar: 4,5kg

Då skulle jag både få en snygg kant på gräsmattan och hinna leka barnen!
 
Svar: 4,5 kg

Jag brukar springa omkring med en spade och ögonmåtta kanterna mellan gräsmatta och grusgång, vilket känns som rätt orimligt när jag ser den här maskinen! Den hade bespara mig tid och garanterat gjort ett bättre och rakare jobb än min spade.
 
Svar 4.5 kg

Denna kantskärare är den perfekta kompisen till min robotklippare, hela trädgården hade fått ett lyft med välskurna kanter runt våra otaliga rabatter, trädgårdsland och öar!
 
4,5 kg

Skulle passa perfekt då vi nu ska sälja vårt nuvarande hus för att bygga nytt, då vill vi fixa till kanterna innan flytt och sedan ha snygga kanter från börja i vår nya trädgård.
 
Svar 4,5kg.

Denna maskin skulle göra kantningen i min trädgård till en fröjd.
 
Svar 4,5kg

Förutom att kunna kantskära så tror jag att det här verktyget skulle kunna hjälpa mig med att snabbt lägga ner slingan till robotgräsklipparen i gräsmattan.
 
Svar: 4,5 kg

Vad roligt med en tävling. Jag är ny här på sidan och hittar redan mycket matnyttigt och snälla hemmafixare som delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper. Även ny som ensam husägare, vilket är spännande. Tyvärr saknas väldigt mycket redskap och verktyg, så ett tillskott vore toppen. Jag gillar Ryobis redskap generellt men har aldrig sett den här praktiska kantskäraren förut.
 
Svar 4,5kg
Med en stor trädgård finns det en massa kanter som behövs fixas men nästan aldrig hinna med. Och nu har vi fått vårt tredje barn så tiden blir bara mindre. Med denna hade vi lätt kunnat fixa med lillebror i bärselen.
 
Svar; 4,5 kg
Som grädde på moset skulle jag säga
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.