Staffans2000
F fsn skrev:
Det är intressant att så många anser sig har rätten att kräva ett svar, speciellt med tanke på att dom inte ens var inblandade i debatten sen tidigare.
Det spelar ingen som helst roll. @Krille_90_ kom med en utfästelse på att han inte skulle tollerera en viss situation. När vi frågar hur han skulle lösa situationen han så tydligt deklarerat att han inte skulle acceptera. Ja, då är svansföringen inte lika hög längre.
Det intressanta är inte att Krille morskade upp sig framför tangentbordet, utan grundfrågan. Naket är obehagligt, oacceptabelt samt min favorit "skadar barn"!:D Denna rädsla är i grunden en lightvariant av slöj och Burkabruket. Så var går gränsen mellan naket och påklätt?

Här kommer ett musikaliskt inlägg i debatten. Känsliga män bör överväga att inte titta. Eller ha en vuxen med sig.:D

Staffan

P.s.
"Nakenfis" och "russinpung", har utvidgat mitt ordförråd. Tackar för det.
 
  • Gilla
rasse123 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag skulle aldrig tolerera aliens i min grannes trädgård.
Låter som en form av rasism! :crysmile: Måste nog anmäla detta grova regelbrott. :rofl::surprised::p:cool:
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Låter som en form av rasism! :crysmile: Måste nog anmäla detta grova regelbrott. :rofl::surprised::p:cool:
Shit blir jag bannad nu :surprised::rofl:
Jag menar förstås oavsett om de är gröna eller inte. Alla kan komma! Min trädgård är stor. Grannens ännu större, och hans gräs är grönare än mitt bruna. Jag öppnar min mun för en påskmarsian, eller mitt hjärta för en påskmarsian.
 
P Pin skrev:
ag öppnar min mun för en påskmarsian, eller mitt hjärta för en påskmarsian.
Personligen föredrar jag nog påskmarsipan eller möjligen "skumma hönor" som City Gross hade idag. :rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Personligen föredrar jag nog påskmarsipan eller möjligen "skumma hönor" som City Gross hade idag. :rofl:
Påskbaserade godispåsar: en med "Skumma Höns" och en med "Favorina Marsipanägg".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Laddat med både och här:D
 
  • Haha
  • Gilla
MetteKson och 2 till
  • Laddar…
Skumma höns var det nog jag också såg.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Verkar bara vara griniga gubbar som stör sig på att grannar går runt nakna eller ligger i solsängen spritt språngandes nakna. Kan det vara så att era tanter ser möjligheter istället för problem och kostar på sig lite rajtan tajtan men den nakna killen i grannhuset?
Jag tycker att det är jätteskönt att gå ut spritt språngandes naken i min insynsskyddade trädgård och pyssla om min trädgård. Så klänge som det är insynsskyddat skulle jag inte bry mig om vad grannarna tycker. Är det någon som passerar mitt hus och kikar in genom min täta häck bjuder jag på det. HA ha hitintills har jag bara sett grantanter som stannar till och kikar på mig, så det måste bero på att det inte är någon stake i er gubbar som bara gnäller :surprised::love::p. Idag var det ganska molnfritt över mitt hus så jag passade på att lägga min naken på altanen med en god bok.
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
F
N nallepu skrev:
Verkar bara vara griniga gubbar som stör sig på att grannar går runt nakna eller ligger i solsängen spritt språngandes nakna. Kan det vara så att era tanter ser möjligheter istället för problem och kostar på sig lite rajtan tajtan men den nakna killen i grannhuset?
Jag tycker att det är jätteskönt att gå ut spritt språngandes naken i min insynsskyddade trädgård och pyssla om min trädgård. Så klänge som det är insynsskyddat skulle jag inte bry mig om vad grannarna tycker. Är det någon som passerar mitt hus och kikar in genom min täta häck bjuder jag på det. HA ha hitintills har jag bara sett grantanter som stannar till och kikar på mig, så det måste bero på att det inte är någon stake i er gubbar som bara gnäller :surprised::love::p. Idag var det ganska molnfritt över mitt hus så jag passade på att lägga min naken på altanen med en god bok.
Jag hoppas du inte brände kuken i solen bara. Eller det kanske är priset man får betala för att visa staken?

Min erfarenhet är begränsad till två personer som hade en fetish att klä av sig, båda kvinnor. Den ena helt klart nån sjuklig drift att visa fittan för alla som inte ville titta, en sjuk person som borde söka vård. Den andra var nog mest bara kåt, eventuellt lite sprit inblandat. Men ingen av dessa var direkt nåt man tänker på när man står i duschen direkt om man säger så.
 
Staffans2000
F fsn skrev:
Jag hoppas du inte brände kuken i solen bara. Eller det kanske är priset man får betala för att visa staken?

Min erfarenhet är begränsad till två personer som hade en fetish att klä av sig, båda kvinnor. Den ena helt klart nån sjuklig drift att visa fittan för alla som inte ville titta, en sjuk person som borde söka vård. Den andra var nog mest bara kåt, eventuellt lite sprit inblandat. Men ingen av dessa var direkt nåt man tänker på när man står i duschen direkt om man säger så.
Jag litar helt på din objektiva bedömning, då du visat en liberal och sansad inställning till hud. När allt kommer omkring var nog båda sjuka. Fula fruntimmer som inte eggar dig, när du leker med duschen, trots exponerade organ, som om de vore karlar, kan omöjligtvis vara friska i skallen.
Spärra in dom. Säger jag!

Staffan
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Jag hoppas du inte brände kuken i solen bara. Eller det kanske är priset man får betala för att visa staken?

Min erfarenhet är begränsad till två personer som hade en fetish att klä av sig, båda kvinnor. Den ena helt klart nån sjuklig drift att visa fittan för alla som inte ville titta, en sjuk person som borde söka vård. Den andra var nog mest bara kåt, eventuellt lite sprit inblandat. Men ingen av dessa var direkt nåt man tänker på när man står i duschen direkt om man säger så.
Så du hoppas på att det är en tiopoängare som näckar på granntomten?

Du är lika sjuk då =)
 
  • Haha
  • Gilla
Nissens och 1 till
  • Laddar…
F
R Rkarlsson skrev:
Så du hoppas på att det är en tiopoängare som näckar på granntomten?

Du är lika sjuk då =)
10:a är väl att gapa efter mycket men en 7:a skulle man ju önska i det läget.
 
Mina popcorn är slut :cry:. Ska jag behöva ta på kläder och gå till ICA innan de stänger? :thinking:
 
  • Haha
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Nissens
L lordi skrev:
Mina popcorn är slut :cry:. Ska jag behöva ta på kläder och gå till ICA innan de stänger? :thinking:
För sent, det är påskafton. ;)
 
Nissens Nissens skrev:
För sent, det är påskafton. ;)
Nja, de stänger om 10 minuter. Det innebär att jag inte hinner klä mig och får springa dit näck :crysmile:
 
  • Haha
Nissens och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
L lordi skrev:
Nja, de stänger om 10 minuter. Det innebär att jag inte hinner klä mig och får springa dit näck :crysmile:
Ta en kurva förbi "fsn", så kanske det blir fart på duschandet:love:.

Staffan
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.