Svar 1911
Hade varit fint att automatisera städandet, så man kan lägga mer tid på byggandet.
 
Vår dammsugare är snart 20 år. Jag själv är snart 84 år, min fru några år yngre Dammsugaren blir tyngre för varje vecka som som går, det är en plåga att lyfta fram den varje fredag för veckostädning. Det skulle vara ett himmelrike om man hade en robot som gjorde jobbet minst varje fredag.
 
M
Svarar 1911,

vi är värdelösa på att dammsuga och så kanske vi kan få barnen att plocka upp sina leksaker om det finns en risk att Cleanmaten äter upp dem. Min vision är ett skinande rent hem utan tjat och gnat.
 
Svar: 1911
Motivering: Med en ny (Clean)mate i huset skulle jag kunna ägna mer tid åt att göra roliga saker med mina favorit-mates, barnen.
 
Svar: 1911
Motivering: Denna Cleanmate vore en skänk från ovan då vi knappt hinner med att knappt göra annat än att dammsuga då hunden fäller och drar i, löv, mossa och blad varje dag. Skulle ge mera tid över till sådant som är roligt istället.
 
1911

Med 3 småbarn, en kanin och ett aktivt utelivmed leriga stövlar, blöta kläder och sandiga fotbollsskor m.m. så är det ett smutsigt h*lvete att hålla rent.
Med denna blir det rent hus.
 
Svar: Hylte Jakt & Lantman startade året 1911.

Det är en fin årgång på en butik som för övrigt delar det aktuella året (1911) med det första firandet av den internationella kvinnodagen, att kejsaren i Kina avsätts och att Roald Amundsen vinner kapplöpningen om att komma först till sydpolen.

För övrigt så kommer dammsugaren att gå varm dagligen mellan 1900 - 2200 då barnen (1,5 och 3,5år) förhoppningsvis ligger i sina sängar och inte längre kan dra in sand och grus eller för den delen spilla mjöl, socker och havregryn.
 
Svar: 1911

När vi nu snart ska bygga vårat eget hus
vill vi hålla rent från damm och grus.
Med en alldeles egen robot
kan vi kanske slippa ryggskott.
Med en Clenmate S900
får vi ett resultat att beundra. :)
 
Svar 1911
En man från Norrland får ofta order av sin fruga
att nu är det dags att huset dammsuga
Men tack vare Hylte Jakt & Lantman
så är han nu en modern man
och frugan behöver honom ej längre truga
 
Svar 1911

Roborock behöver en kompis :)
 
Svar: 1911

Med en hund, två katter, två tonåringar och en rörmökarmake skulle hela min tid kunna tas upp av golvrengöring om jag orkade. En liten hjälpreda skulle verkligen underlätta.
Jag skulle också älska djurens blick när de får sällskap på golvet
 
Svar: 1911
Med 3 barn och 2 katter och heltidsjobb så kan robotdammsugaren
fånga dammråttorna och katterna vara ute och jaga råttor.
Så får man lite extra tid innan alla aktiviteter börjar och slipper städa så mycket när helgen kommer, samtidigt som golven
blir rena och fina.
 
Orientexpressen
Svar: 1911

Är just nu mitt uppe i en stor vattenskada som omfattar kök, badrum, toalett och hall.
Självklart är vi försäkrade mot sådan här hemskheter, men vi är inte försäkrad mot allt jobb, stress och alla val som detta ställer till med. Tid och ork som vi aldrig får tillbaka.
När allt detta är över vill vi ägna vår tid åt att njuta av bostaden istället för att springa omkring med slangdraken för att få bort alla eftersläntrande dammråttor som aldrig tycks vilja flytta härifrån.
Robotdammsugare Cleanmate S900 från Hylte Jakt & Lantman gör vår framtid ljusare och gladare med mera ork att pyssla om familjen och oss själv.
 
1911

Efter att tömma kattlådan är dammsugning det tråkigaste som finns och att slippa det hade varit perfekt! Kan varken skylla på ond rygg eller tidsbrist, det finns egentligen ingen anledning till att inte dra fram åbäket till dammsugare. Men! Den låter, luktar illa och ibland känns det som om den blåser runt skiten mer än den tar bort det!

Med fotbollsspelande barn i huset är golvet konstant fullt med dessa små (jäv#la) svarta plastpluppar från konstgräsplanen och att slippa trampa på dem i tid och otid hade varit så skönt!
 
1911, aktiebolaget Hylte jakt & lantman AB registrerades 2013 dock.

Då vår robotdammsugare gått sönder och vår enda "vanliga" dammsugare lämnar en hel del i övrigt att önska skulle jag bli överlycklig om vi vann denna. Sen vore det lite extra roligt eftersom jag fyller år idag
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.