Z
1911.

Vi önskar oss denna så vi kan lägga tiden på att bygga och renovera. En hel del moment är nya och vi får mycket hjälp av att läsa trådar här på Byggahus :heart:
 
Svar: 1911

Det finns ju faktiskt roligare saker att göra än att städa t.ex fara på utflykt med barnen och umgås med familjen. Hade varit härligt att få lite mer tid till sådant nu när vårvintern är här med fint väder!
 
Svar: 1911

Min gamla dammsugare sjunger numera på sista versen. Om man kunde byta ut den mot en ny fin robotdammsugare som dessutom kan moppa golven, så vore det suveränt. Då kan jag äntligen slänga den gamla dammsugaren!
 
Svar: År 1911

Motivering: Klart som dagen att jag vill få dammsugit på natten.
 
1911 är året.
Ensamt o tomt hemma nu i Coronatider så vore trevligt med lite sällskap o någon att ”prata” med som samtidigt får jobba. Djur är uteslutet pga allergier. Kanske kan hen övertyga mig om att sedan köpa liknande present till de vuxna barnen, bara för att det faktiskt funkar så bra
 
1911 är året.
Om vi vore 2 skulle städningen gå som en dans! Min robot och jag skulle ha en en ärlig chans! All damm och smuts vi skulle klara, ja tillsammans vi vore oslagbara! Jag kan damma och få fönstren att blixtra, medan robot över golven sig lätt låter trixa! Att bli vänner för evigt skulle bli så lätt! Men för det gäller förstås att just ni väljer rätt!
 
Sedan 1911,Tänka sej i min ålder att slippa gå och dra en tung dammsugare eller som jag har lång slang. Det skulle hjälpa en fattig pensionär att istället ta en lång promenad
 
G-B Å G-B Å skrev:
Sedan 1911.Tänka sej i min ålder att slippa gå och dra en tung dammsugare eller som jag har lång slang. Det skulle hjälpa en fattig pensionär att istället ta en lång promenad
 
T
Svar: 1911

Min sambo har fibromyalgi och det skulle underlätta för båda med en dammsugarrobot, och med katter, hundar och småbarn så blir det en hel del som dras in och måste dammsugas upp.
 
Svar: 1911
Snart är vårt renoveringsobjekt - "torp till villa" klart! Längtan efter att få flytta dit efter snart 2 slitsamma år är oerhörd! Efter flytten ska vi njuta av vårt fina hus men då är det dags att fixa i trädgården, renovera den fina gamla ladan och bygga garage. Vad vore då bättre än om dammsugningen kunde skötas av någon annan? Perfekt!
 
Hylte jakt och lantman startade 2011.
Som pensionär med hund och trädgård skulle detta vara en drömpryl! Så trött på att torka och dammsuga. Allt som kan underlätta en trött gammal rygg är toppen. jag vill vinna denna städhjälp och bara njuta i stället! Sitta ute oc ta ett glas vin medan den sköter jobbet.
 
Hej. svaret är 1911
Jag vill vinna denna robotdammsugare för jag får inte ren på vanligt vis. Har djur inne
 
Svar: 1911

Jag föröker steg för steg introducera hjälpmedel i vårt hushåll som gör vardagen lite enklare och roligare. Smarta högtalare och strömbrytare med hemautomation har blivit en del av vardagen för hela familjen så självklart kommer en dammsugarrobot bli en uppskattad familjemedlem.
 
Hej, Svaret är fantastiska redan 1911.
Även om aktiebolaget verkar nyare (2013).

Har större ytor golv utan särskilt mycket mattor.
Landet runtomkring så det kommer in en del som behöver både
dammsugas bort och svabbas på enkelt sätt.
Ser fram mot robotdammsugaren som kan tvätta golvet.
Bertil Jonsson
0768561506
 
1911

Vår hundvalp behöver sällskap då hennes energi vida överstiger resten av familjen. Att hon dessutom älskar vedträn gör inte saken bättre.

Tur hon är söt...
 
  • Svart hundvalp som ligger på golvet med ett gnagt vedträ och pappersrester runtomkring.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.