@stigen du behöver vara medlem och inloggad för att koden ska funka.
 
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
H Jakethecake skrev:
@stigen du behöver vara medlem och inloggad för att koden ska funka.
Oops! :surprised: Trodde jag var inloggad! :thinking: Kollar igen!

Tack! (y)

Nu har jag kollat och du har RÄTT! Möjligheten finns kvar! Rallyt fortsätter.....................

Dag
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Är det där från Ullared? Jag som sagt att jag aldrig skall sätta min fot där......:cool:
Jag med. Helt plötsligt kanske frun får som hon vill...
 
siggebo siggebo skrev:
Får väl se om de vill häva köpet eller något, men det verkar som att det fungerade:

[bild]
Tack!
Beställde några boxar. Har rätt mycket smått att sortera.
 
stigen stigen skrev:
Bra där Siggebo! (y)

Vid närmare eftertanke köpte jag en nedsatt grovis + 20% rabatt för några år sedan i butik. Den gången gick det bra. Vi får se vad som händer! :thinking:
Dag
Tycker mig minnas att de för några år sedan inte i det finstilta undantog nedsatta varor när de hade 20%. Bäst var för ca 10-15 år sedan när de körde 50% på reapriset på somrarna. Köpte rätt mycket då. De hade bl.a. en rejäl Gerber tång i ett kit som hamnade en bit över 100kr ett år. Köpte 7st och gav bort som presenter. Var uppskattat (y). Tycker överlag att det var enklare att hitta galet låga priser på den tiden. Elfa (elektronik) hade också riktigt bra utförsäljningar i Solna vecka 9 som de slutade med för några år sedan. Gissar att butiker tyvärr blivit bättre på lagerhållning och därför inte får sådana överskott längre som de behöver sälja ut? Känns som man då oftare kunde hamna under deras förmodade inköpspriser. Fördelen är väl att man idag kan handla hyfsat billigt året om, om man håller ögon och öron öppna och läser denna tråd t.ex. (y)
 
Jag hittade dessa två, ok pris i alla fall... men är dom bra? eller är det klent skit som inte håller formen??
128kr och
96kr.
https://www.clasohlson.com/se/Förvaringslådor-med-rak-Cocraft-FSS,-4-pack/p/41-1606
https://www.clasohlson.com/se/F&oum...med-plockbackar-Cocraft-FSS,-9-pack/p/41-1605

Kollade vidare och hittade detta för 639 kr, samma råga här, är detta bra grejer eller skit som inte funkar?
Om et är bra verkar det vara ok pris...

https://www.clasohlson.com/se/Förvaringssystem-Raaco/p/41-1615
 
B
C Chentin skrev:
Jag beställde också en låda. Gissar att vi snart har tömt lagret. Hehe...
Såg även att deras 125 mm svängande hjul var nedsatt från 79:- till 49:-, vilket med rabatten blev 39:-
Trevligt... Det blev 10st såna också.
Synd bara att dom fasta hjulen var slut.
Beställde också, tack för att jag blev påmind om att köpa hjul(y)
Fanns fasta i 100mm, tänkte att det går lägga nått på 27mm mellan för att kunna använda tillsammans med 125mm hjulen.
 
Hämtade ut dem igår efter ett par timmar. Sjukt nöjd.
Sortimentslådor med blått lock monterade i bagageutrymmet på en bil, visande organiserat förvaringsystem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Lite surt att måsta betala 300:- för frakt på en pryl, äter upp 20% rätt mycket:thinking:. Får hitta nått billigt då man måste köpa 3 prylar för att få 20%
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
I
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Lite surt att måsta betala 300:- för frakt på en pryl, äter upp 20% rätt mycket:thinking:. Får hitta nått billigt då man måste köpa 3 prylar för att få 20%
Var frakten 300 kr för 3 lådor? Jag beställde 1 låda och 2 tejprullar, för det fick jag en frakt på 70 kr vilket jag tyckte var en bra deal :) Men visst, frakten kanske avgörs delvis av var det ska skickas.
 
Jag köpte bara två lådor men fick rabatten ändå.
 
B
Hur ser insidan på lådorna ut? Är det någon avdelare eller liknande med?
 
I Ironside skrev:
Var frakten 300 kr för 3 lådor? Jag beställde 1 låda och 2 tejprullar, för det fick jag en frakt på 70 kr vilket jag tyckte var en bra deal :) Men visst, frakten kanske avgörs delvis av var det ska skickas.
man kan få leverans gratis till ett varuhus. Kan vara smidigt om rabatten bara är en dag och man inte har tid att åka den dagen eller om rabatten bara gäller på webborder.
 
  • Gilla
D-bug
  • Laddar…
B breakman skrev:
Beställde också, tack för att jag blev påmind om att köpa hjul(y)
Fanns fasta i 100mm, tänkte att det går lägga nått på 27mm mellan för att kunna använda tillsammans med 125mm hjulen.
Jag hittade fasta hjul (125) på Clas Ohlson i Växjö, men annars var det ett bra förslag.
 
Nu är Raaco väldigt slut i weblagret iallafall.
Eller bara "gömda", ser ut att saknas i alla butiker också. Attans! :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.