X xLnT skrev:
Vi.
Stackars satar. Ni kommer att ångra er.
 
  • Gilla
GreenYoda och 1 till
  • Laddar…
fgo fgo skrev:
Hoppas jag får tänka utanför huset också.
Stora altaner, eller snarare gigantiska altaner som byggs.
Gärna lika stora som huset.

Brukar tänka på filmen masdjävlar när jag ser vissa trådar här.
...då har man allt.
fgo fgo skrev:
Hoppas jag får tänka utanför huset också.
Stora altaner, eller snarare gigantiska altaner som byggs.
Gärna lika stora som huset.

Brukar tänka på filmen masdjävlar när jag ser vissa trådar här.
...då har man allt.
En apelsin En apelsin skrev:
Haha.. fast det är ju snyggt!? Men det tyckte vi nog om en isblå kakelbård med snäckmönster 1995 också.

Jag vill lägga till vägguttag med USB! Jättepraktisk nu, men helt onödigt om 10, och med fler delar som kan gå sönder och strula till det.
Det kaklet var inte ens snyggt 1995! :D
 
S Snel77 skrev:
Vad är det för fel på centraldammsugare ? (tänkte installera en snart...)

Du kan få köpa min som jag ska riva ut snart.
 
useless useless skrev:
Stackars satar. Ni kommer att ångra er.
Varför då?
 
  • Gilla
AntonSandegren
  • Laddar…
E erik_qwerty skrev:
Snyggt badrum! Jag ser dock en sak som jag aldrig riktigt förstått mig på och som kanske passar på den här listan: "Inbyggd" toalett som man inte lyckas bygga in i väggen på riktigt, utan som får en låda bakom sig i stället för den vanliga tanken. Vad är poängen?
Hihi.. håller med, jag har inte heller förstått varför den kallas "inbyggd", snarare "utbyggd"!! Ser ut som en tron att ha toan monterad på en låda. Inte snyggt alls. Vad är det för fel att ha vanlig wc...?!
 
  • Gilla
solbulle och 1 till
  • Laddar…
Vi får hoppas att alla trädäck har ruttnat bort då. Passar kanske bra på bergiga tomter i skärgården. Men nästan ingen annanstans.
 
Murade väggar där man knackat bort putsen och fått en fult murad yta som inte är tänkt att synas och som är svår att hålla ren.
 
  • Gilla
liran och 8 till
  • Laddar…
Börka kaar Börka kaar skrev:
Hihi.. håller med, jag har inte heller förstått varför den kallas "inbyggd", snarare "utbyggd"!! Ser ut som en tron att ha toan monterad på en låda. Inte snyggt alls. Vad är det för fel att ha vanlig wc...?!
Enda anledningen är väl för att det blir enklare att städa golvet runt/under toaletten.
 
  • Gilla
Börka kaar
  • Laddar…
Mac_attack
1 16386 skrev:
De lägger förrådet i lägenheten och så får man betala boytepris för det. :mad:
Jag bestred faktiskt det. Var riktigt segt hos hyresvärden men tillslut fick jag kompensation för tiden jag betalat för boyta som de samtidigt räknade som mitt förråd (knepig klädkammare i lägenheten)
 
  • Gilla
ichigo och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Vem vill ha kök utan överskåp?
Jag har i mina tre senaste kök slopat överskåpen, är man 2m+ lång kan jag intyga att överskåp är ett otyg
Likaså är takintegrerad fläkt det ända som gäller om man vill kunna se kastrullen som står längst in på spisen!
 
  • Gilla
Huruvida och 3 till
  • Laddar…
Alebaleportocale Alebaleportocale skrev:
Ingen som nämner metrokakel?

jag är själv skyldig till det, vi har satt det i vårt kök för 3 år sedan och jag har redan blivit trött på den. Tur vi inte renoverade badrummet då, jag skulle nästan kunde ha sprängt det idag om vi hade metrokakel-iklädda väggar.
Snyggt på rätt ställe men svårt att dra med gummiskrapan över i badrummet
 
Mac_attack
X xLnT skrev:
Vi.
Får man fråga varför? Om man bedömer att man redan har för mycket förvaring kan jag kanske köpa det, men har man någonsin det?

Förvaring är ju guld!
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Claes Sörmland
Den grå trenden är ju enormt stark idag. Grå väggar och mörkgrått kök. Det kommer nog att kännas daterad ganska snart.

Den äldre svart-vita trenden kontrasttrenden känns nog redan daterad i urbana lägen men tycks leva mer provinsiellt.

Troligen återvänder vi alltid till vitt. Det har vi alltid gjort sedan vitt och fräscht vann på 80-talet.
 
  • Gilla
tobbe9012 och 1 till
  • Laddar…
Mac_attack Mult skrev:
Får man fråga varför? Om man bedömer att man redan har för mycket förvaring kan jag kanske köpa det, men har man någonsin det?

Förvaring är ju guld!
Vi har (kommer få när det är klart) 3st 70 skåp, 5st 60 skåp, 1st 40 skåp, två högskåp (kyl/frys/ugn/micro och två små överskåp för att fylla ut) ett platsbyggt vitrinskåp för finporslinet och ett skafferi på 4kvm. Frågan är varför det skulle bli omodernt utan överskåp? Skulle man i framtiden ångra sig så är det väl bara att smälla upp överskåp.
 
  • Gilla
eleson och 2 till
  • Laddar…
En apelsin En apelsin skrev:
Haha.. fast det är ju snyggt!? Men det tyckte vi nog om en isblå kakelbård med snäckmönster 1995 också.

Jag vill lägga till vägguttag med USB! Jättepraktisk nu, men helt onödigt om 10, och med fler delar som kan gå sönder och strula till det.
USB-A är ju redan obsolete, borde ju vara USB-C om det ens skulle räcka i 5 år :)
 
  • Gilla
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.