hsd
Det har funnits olika insatsbestyckningar , löas insats omlådor samt även tomma boxar
Jag gillar dessa raacolådor och boxen för 4 lådor
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Clasohlsson har kampanj på Raaco Handy Box
[länk]
599 isf 799 kr (som redan var det billigaste jag hittat).
OBS! Fick just detta SMS! Kan bli -20% till om man köper/beställer i butik eller online!
Dag

Skärmdump av ett SMS med erbjudande om 20% rabatt vid köp av tre varor gällande i butik och online.
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
OBS! Fick just detta SMS! Kan bli -20% till om man köper/beställer i butik eller online!
Dag

[bild]
Tyvärr går det inte att kombinera rabatter på CO och dessa är redan nedsatta.

mexitegel mexitegel skrev:
Är lite Racco-newbie. Är det med några insatser i lådorna eller är de tomma?
Och en följdfråga, är detta ett bra system för att bringa ordning i sitt skruvade liv eller är essve-lådor bättre?
De är det bästa system jag prövat hittills. Bra storlek, ok kvalitet samt att en får med sig fyra lådor samtidigt i ett smidigt format. Du får lådorna fulla med insatser och du kan flytta runt dem mellan lådorna som du vill, tex små i en och stora i en annan :)
 
  • Gilla
henrikowen
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Bosch PBD 40 för 1 600 kr med rabatten!

[länk]
Finns dessvärre inte att köpa någonstans
 
Lexington Lexington skrev:
Bosch PBD 40 för 1 600 kr med rabatten!

[länk]
Och den är även slut. Svär att de stuvar undan maskinerna inför sådana här kampanjer
 
nanowire nanowire skrev:
Tyvärr går det inte att kombinera rabatter på CO och dessa är redan nedsatta.


De är det bästa system jag prövat hittills. Bra storlek, ok kvalitet samt att en får med sig fyra lådor samtidigt i ett smidigt format. Du får lådorna fulla med insatser och du kan flytta runt dem mellan lådorna som du vill, tex små i en och stora i en annan :)
Tack för info! Jag får väl läsa det finstilta bättre nästa gång! :geek:

Dag

Reklamblad för Club Clas-medlemmar erbjudande med 20% rabatt vid köp av minst 3 varor, inkluderar streckkod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mazen
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Tyvärr går det inte att kombinera rabatter på CO och dessa är redan nedsatta.
Får väl se om de vill häva köpet eller något, men det verkar som att det fungerade:

Skärmdump av webbutik med 3 st Raaco Handy Box förvaringslådor till rabatterat pris och ingen fraktkostnad.
 
  • Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Jag har betalt också, hämtar i butik i eftermiddag. Återkopplar sen!
Skärmbild av ett onlineköp med Raaco Handy Box förvaringslådor och prisspecifikation, inklusive rabatt och totalpris.
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
siggebo siggebo skrev:
Får väl se om de vill häva köpet eller något, men det verkar som att det fungerade:

[bild]
Bra där Siggebo! (y)

Vid närmare eftertanke köpte jag en nedsatt grovis + 20% rabatt för några år sedan i butik. Den gången gick det bra. Vi får se vad som händer! :thinking:
Dag
 
siggebo siggebo skrev:
Får väl se om de vill häva köpet eller något, men det verkar som att det fungerade:

[bild]
Oj då, nu har jag visst tre till på väg jag också :seenoevil:
Antar att man inte kan vara för väl organiserad men hoppas ändå att det går att selektivt lämna tillbaka några av de tidigare som ligger på posten och väntar..
 
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Jag har betalt också, hämtar i butik i eftermiddag. Återkopplar sen!
[bild]
Jag beställde också en låda. Gissar att vi snart har tömt lagret. Hehe...
Såg även att deras 125 mm svängande hjul var nedsatt från 79:- till 49:-, vilket med rabatten blev 39:-
Trevligt... Det blev 10st såna också.
Synd bara att dom fasta hjulen var slut.
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Finns dessvärre inte att köpa någonstans
Niklasloow Niklasloow skrev:
Och den är även slut. Svär att de stuvar undan maskinerna inför sådana här kampanjer
Den fanns online när jag la in länken, men jo, antingen har någon norpat sista eller så plockar dom bort vissa varor vid kampanjer.
 
AXS
mexitegel mexitegel skrev:
Är det sådana insatser i alla Racco-lådorna menar du?
De ser ut som på bilden. Alla 4.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.