Svar: över 30000 produkter

Skulle vara en dröm att få ställa dessa möbler på uteplatsen vid vårt första hus. Med lite tight budget såhär i början är det tuff prioritering så just nu är planen att använda matsalsstorlarna ute. Men med lite tur kanske det inte behöver bli så! Håller tummarna.
 
Svar : över 30000 produkter.

Efter vårens takbyte och altan projekt kan det vara skönt att vila ut vid en matsalsmöbel.
 
Över 30 000 produkter i sortimentet

vore skönt att glida ner i Nice, möbel som riviera, båda är lika vackra.
 
@
Över 30.000 produkter

Jag tänkte att det vore kul att vinna så fina utemöbler - för då kan jag ge bort dem till min kära bror som behöver nya utemöbler! (y)
 
Jag vill byta mina svarta och tråkiga utemöbler med den fina, vita och ljusa matgruppen från "Bra Sommarmöbler". Bra kvalitet, snygg design och framför allt en produkt som är anpassad för den Nordiska klimat skulle vara perfekt att ha.
Drömmer med att ha en fin sommarkväll med kompisar och gott mat som kan påminna en kväll i Nice.
 
Svar: 30 000+ produkter.

Vi köpte hus i september 2020. Snabbt insåg vi hur mycket som behövde inhandlas och utemöbler bortprioriterades. Nu börjar våren närma sig och vi har fortfarande inte kunnat prioritera inköp av utemöbler. Om vi hade vunnit möblerna så hade det löst många knutar för oss.
 
Svar: över 30 000 produkter

Motivation: det var en familj från Lysekil som drömde om att resa
Nice var målet,
men detta året
Blev vi hemma och fick hammra (altan)
Och nu behöver vi skramla
För att få ihop till en grupp
Som inte helt sparkontot åt upp
Att vinna hade helt klart varit nice
Annars får vi kanske överleva hela sommaren på majs



Oj så många nödrim i ett och samma inlägg....
 
Bra sommarmöbler har ca. 30000 produkter i deras E-handel.

Vi byggde ett stort trädäck vid vår sommarstuga förra sommaren. Därför behöver vi nu fler sitt- och matplatser när vi ska äta ute i sommar. I dessa tider blir det utomhus vi träffar nära och kära och behöver då extra matbord och stolar.
 
Det finns över 30 000 produkter

Vi ska flytta från en lägenhet 3 trappor upp till en lägenhet i bottenvåningen med en ordentlig uteplats och altan i ett nybyggt område på ny ort.
Därför är ju detta stora bord perfekt för att samlas kring när vi ska lära känna alla nya grannar. Att få andas ut efter all ner och uppackning efter flytten
 
Svar: över 30000 produkter.

Motivering: En möbelgrupp skulle innebära större frihet i form av att kunna sitta ute när vädret tillåter. Något som vi här hemma skulle behöva mycket av efter att ha arbetat hemma och inne större delar av året. Vem hade trott att en möbelgrupp skulle innebära bättre livskvalitet och välmående. Kul!
 
Svar: 30000

Motivering: Vi har bott i vårt hus i 6 år och inväntat rätt tid för att dränera. Under tiden har vi på vår gamla altan använt den gistna matgrupp som ingick i köket. Nu har vi haft en lång utdragen dränering som spräckte budgeten rejält och i dagarna ska byggnationen av vår nya altan börja. Tänk att få sätta en ny matgrupp på den, när den är klar! Det hade varit fantastiskt för både själ och plånbok!
 
Svar Över 30000 artiklar.
Motivering

Vi blev husägare förra året och då det var mycket som skulle inhandlas så fick det bli budgetvariant på utemöblerna.
Så nu står vi inför sommar 2 med rejält uttjänt möblemang.
Skulle gärna sitta fint framför vårt vita hus med det sköna möblemanget från Nice. Så kan grannarna som passerar få lite ögongodis att titta på...
 
brasommarmobler.se har över 30 000 artiklar på e-shopen.

vi är på gång o ska bygga ett nytt trädäck med pergola och skulle va fint med nya väderbeständiga möbler på detta samtidigt.
 
Svar: över 30 000
Motivering
Sommaren 2020 tillbringade jag och min då 16-åriga son på landet. Vi hade gott om tid och underbart väder så då fick vi en idé att vi skulle bygga till en uteplats till gästhuset där sonen bodde. Vi fick inspiration från grannarna som byggde en helt fantastisk terass invid sitt hus, sagt och gjort. Vi fick till att den skulle bli ca 20kvm stor. Efter intensivt sökande på internet hur man bygger en terass, hittade vi en mall som vi tyckte skulle passa bra ihop med huset. Projektet blev ett familjeprojekt där 70 åriga mormor med erfarenhet av husrenoveringar och terasser fick rycka in. 2 veckor senare efter mycket svett men inga tårar var terassen klar. Nu är det bara snygga möbler som fattas. Hoppas vi vinner så vi kan njuta av terassen till fullo
 
Finns över 30000 produkter.

Dessa snygga och väderbeständiga utemöbler kommer att passa perfekt på vår altan vid havet.
Teak känns som ett lyxigt träslag och kombinationen med aluminium och väderbeständigt tyg gör låter som en hållbar kombination och därför anmäler jag oss som frivilliga att testa hur länge de håller för väder och vind ute vid havet. Jag kan skicka en mellanrapport om ca 10 år och meddela hur det går. :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.